Vita hem del 6
Pärla1 skrev 2007-11-22 10:31:26 följande:
Oj, många sjuka nu...krya på er!Jag ska hålla mig med adventsstakar och allt till nästa helg, men det är himla svårt!!Vad tyckte ni om Leila igår då? Man vill ju göra allt hon gör, Saffransskorpor är ju iaf givna!Hur har man sin bloggadress inskriven längst ner varje gång man gör ett inlägg, för ni skriver väl inte det varje gång?Idag blir det lugnt här hemma, har huvudvärk... städa, tvätta...pyssla lite mellan varven...Jag brukar alltid älska Fredagar, men denna helgen ser jag verkligen inte fram emot! Imorgon är det begravning(50 mil tur och retur), på lördag ska jag hälsa på bror på hemmet, (60 mil tur och retur) och på måndag ska han på rättegång *BLÄÄÄ*Gå in under "min sida", kontoinställning, inställningar-fär skriver du in adressen under sidfot för forumsinlägg..
Usch, tungt med begravning, hoppas den blir fin ändå!
Våra rättegångar med min bror är färdiga så det är skönt. Nu är det bara att han får sitta av sina år(utan att bli alldeles för märkt). Vi ska besöka honom på lördag, men det tar oss bara en timme att köra dit som tur är!