Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vita hem del 6

challepalle skrev 2007-11-21 17:30:27 följande:
    Hej! Har precis hittat den här tråden.. Jag är väldigt inredningsintresserad!! Grunden i vår lägenhet är vit men har även en del lätt utbytbara detaljer i svart eller färg (hoppas jag får va med ändå
    Välkommen!
  • Anton2005
    MildaMaränger skrev 2007-11-21 17:43:22 följande:
    Anton... hur går det för dig? fått några symptom?
    Hi hi jag åt McDonalds idag :) Jag är så sugen på apesliner och apelsinjuice hela tiden men som tur är mår jag inte illa. Min första graviditet va verkligen hemsk och jag spydde jämt så jag väntade mig samma sak igen.

Hoppas verkligen det blir bättre snart
  • Anton2005
    MildaMaränger skrev 2007-11-21 18:02:49 följande:
    nja förut var det mer ett jämnt illamående... nu mår jag rätt bra och sen en gång i timmen ty så kommer det en attack när jag springer till toan men jag spyr aldrigNu åkta sambon och köpte big mac till mig... min älskade samb... så snäll
    Åh va gulligt av honom, sånt mår man ju genast bättre av :)
  • Anton2005
    MildaMaränger skrev 2007-11-21 18:22:52 följande:
    just nu mår jag så illa att jag bara vill grina... kom lite brunt när jag var på toa så nu är jag livrädd att MF är på G... men det har jag haft från och till i två veckor nu.. och bebben mådde ju bra senast i fredags på vul.... men jag blir sååå orolig iaf
    Jag läste att det är vanligt med små blödningar, min kompis hade så och de va inga fel alls. Men jag förstår att du blir orolig.
    Jag har inte varit på inskrivning än, ska dit 5 dec
  • Anton2005
    LCroft skrev 2007-11-21 19:49:06 följande:
    Vad fl strulat ikväll!Vet inte om det varit på tal här och jag missat det så nu frågar jag Brukar ni byta till julgardiner och isånafall, hurudana ska ni ha?Jag hade inte tänkt byta men så såg jag på en blogg ett par rätt söta julgardiner som jag funderade på att beställa och ha i köket men velar ska jag eller ska jag inte, söta på bild jovisst men hemma då?Jag tröttnar ju så fort, det finns ju en risk att jag inte orkar mer än en dag
    Jag brukar inte byta och om jag någon jul gör det så blir det bara i köket
  • Anton2005

Åh min lilla Anton somnar alltid i sin säng med en flaska välling på kvällen men idag när han är sjuk kom han springade och la sig bredvid mig i soffan sen tog han min hand och la på sin kind sen somnade han direkt. Åh va jag mös!

• Anton2005

Är jag helt galen som vill börja inreda ett till barnrum redan nu när jag är gravid i vecka, typ 7-8? Vi har ett rum som ska bli barnrum och som inte används idag och jag är så sugen på att sätta igång där.

• Anton2005
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-21 21:45:29 följande:
    Nä, inte galen alls. Men ta det piano annars kommer du ha hunnit ändra dig och gjort om flera gånger innan liten är född. Halva nöjet är ju att drömma.
    Ja precis det har du rätt i. Vi tapetserade rummet i en smalrandig vit/beige tapet när vi flyttade in, det var så hemsk färg i rummet så vi stod inte ut med att ha den där även om rummet inte användes. Tänkte att den tapeten iaf passar oavsett om det blir en liten kille eller tjej.
Svar på tråden Vita hem del 6