Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vita hem del 6

Hjorthan skrev 2007-11-07 21:21:26 följande:
    Än så länge heter han nog mest bara Plutten, kisemis och andra gulliga smeknamn. Skulle kanske be om lite förslag från tråden på gulliga kattnamn på den lille skönheten! Så, ös på med förslag vad lillpysen ska heta!
    Åh vilken sötis, hmm svårt med namn, ska fundera
  • Anton2005

ÅÅÅHHHHH JAG ÄR SÅÅÅÅ GLAD!
    nI KAN ALDRIG GISSA VAD JAG HAR FÅTT TAG PÅ. jAG HAR PRECIS KÖPT TVÅ EXEMPLAR AV SUSANNE MAGELUNDS VIT JUL, VITA RUMMET HÄR I STAN HADE KVAR DEM SEN FLERA ÅR TILLBAKS

JAG SKA BEHÅLLA EN BOK SJÄLV OCH SÄLJA EN

• Anton2005
    Sunna skrev 2007-11-08 11:28:42 följande:
    Är inte ett dugg avundsjuk...
    Eddan skrev 2007-11-08 11:34:22 följande:
    Anton2005: OMG, vilken tur du har! Du sitter ju på hårdvaluta nu!!
    Vet precis vad jag ska sitta i soffan och läsa i kväll iaf Skrattande

Kom inrusandes på kontoret och va helt till mig och berättade om mitt fynd. Ingen förstod riktigt hur jag kunde bli SÅ glad. Har kanske inte talat om att jag jobbar med min far...han tyckte iaf att jag va helt galen ha ha
  • Anton2005
    Kickan07 skrev 2007-11-08 11:48:08 följande:
    Anton-Får jag köpa boken vit jul av dig, snääälla? Den är säkert redan tingad men annars vill jag jättegärna det.Kajsa- Lexingtonhjärtat var så fint, var hittade du det?VSM- Ang magsjuka så är det så i vår kommun att man inte får lämna barn på förskolan om någon i familjen har det, tyvärr.Sunna- Ni hade det väldigt fint hemma hos er!Adamama- Jättemysigt kök till sonen. Färgen ni har i lekrummet (på väggarna) var så fin. Har du ncs nr el är det tapet?Juliah-Förstår dig helt med mössen. Synd att dosan inte funkar, hoppas dem uppfinner nåt mirakelmedel som utrotar de små kräken för gott !!
    Jag har några till som sagt att de vill köpa men jag har ju inte lovat nå´t. Kan inboxa dig sen, för jag ska ju inte behålla den själv iaf så, så länge ingen nära vän till mig vill ha den så spelar det mig ingen roll vem som köper
  • Anton2005
    Surfturf skrev 2007-11-09 07:34:16 följande:
    Godmorgon,är glad idag för det verkar som jag fick jobbet igår (väntar lit emed att säga var),för dom undrade efter 5minuter när jag ville börja och då sa jag att det nog vore bra att provjobba en dag innan jag bestämmer mig...så det blev ombytta roller hi,hiMen kan iallafall säga att det har med inredning som Gant, Himla, Lexington mm att göra, så frågan är hur mycket lön det kommer finnas att ta utHa en mysig shoppingdag Juliah, är det julsaker du skall hitta?Lina o Matilda, tror att alla känner med Finland, det är fruktansvärt, jag blir alltid helt tom när saker som denna händer, påverkas jättemycket av det.
    Grattis, lät jätte spännande....gud vad du ska shoppa på jobbet Glad
  • Anton2005
    juliah skrev 2007-11-09 08:45:40 följande:
    Vågar man erkänna att man aldrig varit magsjuk? Blir bergis det inatt bara för det lillafruluva, jag har inte ätit frukost ännu, slinker nog förbi dig
    Jag får aldrig magsjuka jag heller. Det är ju vissa som inte får det tydligen, jätte skönt
  • Anton2005

Han  bläddra lite i mitt nya exemplar av boken Vit Jul igår och jag håller med er andra här som har hyllat boken, jätte mysig läsning, fina bilder, tips och ideér.

• Anton2005
    knyttis skrev 2007-11-09 09:43:11 följande:
    Jag har också frågat på min lokala bokhandel, dom hade den inte! Vad roligt att du hittade till dig! Ska du sälja den andra på Tradera? Fanns det fler hos henne du hittade dom 2?
    De hade tyvärr inte fler. Har lagt ut min andra på tradera. Trodde min syster ville ha den men det ville hon inte!?????Hon kanske tänker att hon lånar min :)
Svar på tråden Vita hem del 6