Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Vita hem del 6

Knyttis:

De är verkligen bedårande...hur "höga" är dem?

Lillskrutten mår fint hoppas jag, eller jag har oroat mig på sistone för att den inte skall leva så jag skall be om att få ett vul inom ett par veckor så jag kan slappna av... tycker magen har plattat till sig så mycket igen... Har passerat in i v. 13 idag och det känns skönt!

• numberone

alabaster:
    Ne det är ju inte så tokigt det heller.... är  så vackert med vitt Räcka ut tungan Blir iallafall fin dukning med grön på bordet till nyår!!

Fluffiga:

Tack!! Kyss

• numberone
    jezzzica skrev 2007-11-25 19:38:38 följande:
    hur lägger man in teckensnitten när man hittar dem på internet??? jag har verkligen försökt men jag hajjar nada
    man får väl gå in på kontrollpanelen å greja...
  • numberone
    jezzzica skrev 2007-11-25 19:38:38 följande:
    hur lägger man in teckensnitten när man hittar dem på internet??? jag har verkligen försökt men jag hajjar nada
    kotrollpanelen ---> teckensnitt--->arkiv--->installera nytt...
  • numberone
    gemelli skrev 2007-11-25 19:39:47 följande:
    Tack numberone Jaaa han sover som en lite prins i sin säng, men bara på dagarna. Näterna tillbringar han hos oss. Vi har lite svårt att slita oss ifrån honom
    Ååå kan förstå det.... måste fråga eftersom jag funderar på sniglar-skötbordet, funkar det bra eller känns det för litet och för trångt när det står in mot en vägg??
  • numberone
    knyttis skrev 2007-11-25 19:41:53 följande:
    De är ca 15cm höga! Vad skönt med extra UL, de nog bra ska du se. De ju vid vecka 10-12 som livmodern rätar ut sig uppåt och då känns ju magen annorlunda med utifrån!MiaMariah- Nu kom jag inte in till dig för att svara på dit Gb inlägg
    Får hoppas att magen växer mycket snart!!

KAnske skulle ta sig an att testa å sy några julstrumor i miniformat... hihi, blev himla sugen!! Har du gjort mallen själv?
  • numberone
    Himmelbit skrev 2007-11-25 20:26:24 följande:
    På tal om något heeelt annat - på tisdag kommer min nya soffa och pall!! *nöjd*
    Va roligt!!! Alltid kul med nytt...
Svar på tråden Vita hem del 6