Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Vita hem del 6

BACK från gekås!

fyndade ett gäng ljuslyktor att ha vid nya entrén...super fina!! Men det blåser storm ute så jag kunde inte testa dem.... *muttrar*

Bebisfrö i magen...
  • numberone
    Hjorthan skrev 2007-11-09 20:46:58 följande:
    Var där mycket skoj? Jag ska dit om 2 veckor.
    Ja det var helt ok faktiskt... är lite besviken på mig själv att jag inte köpte gardinerna som jag kikade på ... vita "linne" med öljetter tyckte de var lite för cremefärgade men det hade nog inte gjort nåt iofs när det är så pass kalla färger ute... HMmmm....
    Bebisfrö i magen...
  • numberone

knyttis:

Va söta!!

Bebisfrö i magen...
  • numberone

Köpte en glasboll för 40 spänn med glitterljus i... jag vill ha advent NU!

Bebisfrö i magen...
  • numberone

Juliah:

Tack, va glad jag blir! JAg har varit så upp i allt som hänt sen jag fick veta att vi väntar en liten skrutt så allt annat än det försvann men nu skall jag försöka att komma igen!! Finns ju massor som skall göras till bebis kommer för som för Milda  NU SKA DET GÅ BRA!!

Bebisfrö i magen...
  • numberone

Julia:

Jag har köpt en liten filt idag och en sån fin stickad overall på HM som Terese med köpt! Annars är det inte nåt direkt som jag köpt till denna bebisen .... mer sån sen innan som legat å väntat *ler*

Himla bra tips om att sy egna lakan.... Vi måste ju dessutom renovera hela bebisrum innan så det skall bli väldigt mysigt!

Skulle vilja vara duktig och virka en sån ljuvlig filt som du gjort!

Bebisfrö i magen...
  • numberone

Mori:

hehe ringer nästa gång då!

Bebisfrö i magen...
  • numberone

julia:

har jag lyckats sticka två söta hjälmmössor så ska det väl gå att virka lite med.... först en kass och sen en som blir skaplig!

Bebisfrö i magen...
Svar på tråden Vita hem del 6