Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Vita hem del 6

När skall ni adventspynta med stjärnor osv? Jag är så sugen..... har gjort i sovrummet redan....

Bebisfrö i magen...
  • numberone

Pärla:

aha men gå in på kontoinställningar tror jag det är och skriv in den där så är den fast hela tiden!!

Bebisfrö i magen...
  • numberone
    Adamama skrev 2007-11-23 14:11:57 följande:
    Jag är på jakt efter ett sådanat där enerverande änglaspel i mässing. Ni vet ett sådant som snurrar och plingar tills man blir tokig. Måste återuppleva min barndomsjular.   Men var hittar jag ett?
    tror min mamma köpte ett på Eko förra året..... annars brukar väl guldfynd ha!
    Bebisfrö i magen...
  • numberone

FruPuffen:

Ljusstaken är så himla fin! Vad fick du ge för den?

Bebisfrö i magen...
  • numberone

Tror ni man kan ha ett "hjälp oss att greja- party" i vår? Där man bjuder in gäster (kompisar och familj) för kanske grillning eller nåt och att de först hjälper till att måla och sånt inne i huset? Givetvis får de veta att det är sånt som skall göras innan så de har oömma kläder med osv...

Bebisfrö i magen...
  • numberone

knyttis:

Hade varit himla bra!!

Bebisfrö i magen...
  • numberone

Knyttis:

Guuu va söta dina mini julstrumpor är....det ser ut som en liten adventskalender när de hänger på rad!!

Bebisfrö i magen...
  • numberone

Nu har jag satt upp mina stjärnor i vardagsrummet.... sååå mysigt!!

Bebisfrö i magen...
  • numberone
    mimmi006 skrev 2007-11-25 14:49:34 följande:
    nähä! Vad myyyysigt, jag vill också ! Jag försöker att hålla mig till på fredag, men det är svårt...
    Jag har varit sjuk i helgen och behövde pigga upp mig lite... Skall dock köpa nya gardiner snart så det blir lite mer fylligt i fönstrena... är trött på mina panel...
    Bebisfrö i magen...
  • numberone

mimmi:

hihi gjorda av hår... Jätte fina....

Vill ha tillbaka min motivation!!!

Bebisfrö i magen...
Svar på tråden Vita hem del 6