Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Vita hem del 6

Beatrize74 skrev 2007-11-25 15:14:13 följande:
    Åhhh....vill också se...*står på tå och försöker se in genom fönstret, men är oinbjuden*
    Skall snart slänga ut lite bilder.... måste bara plocka iordning lite först och ta bilderna!!
    Bebisfrö i magen...
  • numberone

Mimmi:

Jag tycker det är jätte charmigt med hans stövlar...det ser ut som om tomten bor hos er!! Jätte söta bollar och entrén är verkligen välkomnande!!

Bebisfrö i magen...
  • numberone

I vems blogg hittade jag en rund Serholt ljusstake som hänger i taket med grönt på?? Kom på att jag har en precis sån hemma som jag köpte på Village super rea (70%) i våras

Bebisfrö i magen...
  • numberone
    mimmi006 skrev 2007-11-25 15:35:53 följande:
    grattis! Alltid kul att komma på sånt... vet tyvärr inte vem det kan vara, VSM kanske? (Det ljuva i livet)
    Skall genast kika in där sen ska jag stryka och ta en bild så ni får se lite iallafall hur det blivit idag....
    Bebisfrö i magen...
  • numberone

Ne det var inte där.... skit med!!

Bebisfrö i magen...
  • numberone

Mia:

Det var jätte sött!!!

Bebisfrö i magen...
  • numberone

Mia:

Är det julevangeliet på franska??

Bebisfrö i magen...
  • numberone

Truffels:

Jag har fått en helt underbar färg att måla med...fick tips här inne om jag inte minns helt galet: Jotun, Lady panel, silkesmatt, glans 15, oljebaserad... Den är super fin....blir vitt och ser inte gul eller går ut... bara vackert vit!! dessutom flyter den ut bra så det blir inga penseldrag....

Bebisfrö i magen...
  • numberone
    Juleja skrev 2007-11-25 16:47:02 följande:
    Finns den i vanliga färgaffärer? och vad kostar den måntro?
    Den finns i alla affärer där de säljer Jotun.... 1 liter som räcker till MASSOR går på 145kr har jag för mig!
    Bebisfrö i magen...
  • numberone
    mimmi006 skrev 2007-11-25 16:52:18 följande:
    Jag har inte använt den, men bara hört gott om den. Måste prova! Vad heter kulören?
    hihi vit....  finns bara en ... men det finns däremot en som är olja och vatten blandat och den flyter inte ut lika bra så helt oljebaserad skall den vara!!
    Bebisfrö i magen...
Svar på tråden Vita hem del 6