Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006
    Truffles skrev 2008-01-21 19:39:38 följande:
    Lasseliten, jättefint kök har ni! Tycker det är så fint med pärlspont på väggarna på de bilderna jag ser i olika gallerier men vet inte om jag skulle "få till" det i nya huset... :-/Men visst borde det väl passa i våran röda Domherre ( www.fiskarhedenvillan.se/addition/house/house... ) med lite pärlspont, antingen i hallen/tvättstugan/köket eller någon annanstans?
    absolut! Vi ska ha pärlspont till förbannelse på övervåningen!
  • mimmi006
    Det ljuva livet skrev 2008-01-21 19:53:29 följande:
    Attans! Det hjälper ju inte att trycka på att få in den i favoriter. Dumma dumma fl.Grattis Peak! Vad roligt, när börjar du?Och grattis MiaMariah! Det är alltid kul när bloggen får publicitet.Lasse: Jag kommer och flyttar in i Smegen på riktigt efter att ha sett dina fina bilder!Mimmi: Nu är det ditt fel om vi får ett fjärde barn. Jag vill, jag vill jag vill få inreda ett sånt fint flickrum.Maken målar källartrappa för fullt. Är det nån av er som vet om det går att måla på klinkers? Är sugen på att göra det i så fall.
    Det blir kanske lite kärlek ikväll då? Jag vet att det ska gå att måla på klinkers, tror att det kommer nya och bättre färger hela tiden!? Lycka till, med allt!
  • mimmi006
    Sylt skrev 2008-01-21 20:39:18 följande:
    Godkväll, tjejer!Grattis till nya bebisar, jobb/jobberbjudanden mmSjälv har jag målat skåp idag o skruvat lite hyllor. Om jag får sitta lite ifred kanske jag slänger in en bild....Har även hunnit med ytterligare en beställning från Isabella
    Förstår du om det är fraktfritt även till sverige?
  • mimmi006
    Sylt skrev 2008-01-21 20:51:17 följande:
    Det är det inte..... men det är värt det ändå *satsar på att bli stamkund*
    Vad synd ! Klickade till mig massor, frakt på 250 DKK. Tur att jag inte har några pengar eller nåt *hahaha*... pankbantar från och med idag!
Svar på tråden Vita hem del 6