Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

Kajsa M skrev 2008-01-23 20:00:00 följande:
    Hej!Kikar in ikväll i alla fall. Måste belöna mig ed något idag! Har äntligen målat färdigt M:s skolbänk. Tänkte ju att jag skulle hinna visa en bild idag, får väl symga in och ta en bild när hon sover djupt! Hoppas alla mår bra. Såg Fluffis fina resväska och fönster. Så läckert!! 
    Spännande! Blev den vit?
  • mimmi006
    Ninizen skrev 2008-01-23 20:13:39 följande:
    Tack!!!!Har nu lagt in bilderna på önskehuset! Vi har dock tänkt ha det ljusgrått med mörkgrått tak. Vad tror ni? Huset heter Hasseludden.
    Jättefint! Jag gillar A-hus och det är mysigt när hus har vinklar och vrår!
  • mimmi006
    MildaMaränger skrev 2008-01-23 20:25:55 följande:
    Hej... och tack för svaren igår. Anledningen till att jag valt det hörnet är att då ser jag spjälsängen från min säng och över det andra hörnet är det ett takfönster. Men tack för att ni försökte..
    Det är klart att man vill se sängen,, då förstår jag! Lite tyg mellan trapp och säng då? Går det eller är det svårt med snedtak?
  • mimmi006
    MildaMaränger skrev 2008-01-23 20:33:29 följande:
    jag fick ett tips i bloggen så jag ska prova med det... det blir nog ett tunnt linnetyg isåfall
    Det låter jättefint! Du är ju superduktig, jag vill Absolut inte att du lämnar bloggen eller FL!!! *snyft*
  • mimmi006
    Himmelbit skrev 2008-01-23 21:54:39 följande:
    Tänkte slänga in en liknande bild från vårt trädgårdsarbete men den enda jag hittar nu är med min biffiga sambo i bar överkropp! Han skulle nog INTE uppskatta om jag la in den här!
    Jag skulle göra det! Du kan väl tuscha till honom lite i photoshop?
Svar på tråden Vita hem del 6