Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

Himmelbit skrev 2008-01-21 21:05:05 följande:
    JA! Men jag trodde ju att du hade prioriterat oss. Kunde inte drömma om att du inte var där utan istället hade valt att titta på TV Ja, väääldigt dåligt med skåp!
    hehe... www.isabellasmith.dk

Det ljuva i livet- sorry, men det är lite sött! Oskyldig
  • mimmi006
    nublu skrev 2008-01-21 21:34:28 följande:
    Himmelbit: Kom igen och dela en beställning med mig från Nordhjem! Eller har Isabella schyssta quiltar?
    Jag är på! Inte den här vackan bara, måste få lön först !! Himmelbit? Om vi är tre blir det nästan gratis.
  • mimmi006
    MiaMariah skrev 2008-01-21 21:59:51 följande:
    Apropå shopping fyndade jag denna Bruka-skål häromdagen på rea
    Fin, det är smart att förse sig till nästa år!

Himmelbit&Nublu- eller kanske nordfyn... *frestar*
  • mimmi006
    juliah skrev 2008-01-22 09:11:29 följande:
    Lynn, vi hade blandat vitt och syrenfärgat. Har väl ngt litet träd kvar men det mesta gick inte att rädda. De växer nog relativt snabbt tror jag.lillafruluva, hmm ja du. Jag är liksom likadan. Men jag brukar inte städa såå noga ändå, skönare att städa efter gästerna nästan.Nu har vi börjat planera kök för fullt. Vi kommer att riva en vägg vilket innebär att vi får ett stort och trivsamt kök med plats för många! Vårt vardagsrum är stort och härligt men ett större kök är mer värt i vår familj.Vi har inte riktigt bestämt hur stort det blir men en rolig idé är att göra så att öppna spisen tillhör köket, och det vpre ju toppenmysigt med både vedspis och öppen spis i köket.lasse, hur mycket kostar ett Elviras bord? *smider planer*
    Räcka ut tungan Hur fint låter inte det?
  • mimmi006
    juliah skrev 2008-01-22 11:18:04 följande:
    Alla välkomna, jag ska baka maränger alá Leila till er, Lynn du kan få polera granitskivan Jag är lite fundersam, mitt hjärta säger faktiskt vitmålat plankgolv. Jag tror inte att makens hjärta säger detsamma. Han vill nog ha såpat, lutat typ. men det är verkligen rackarns opraktiskt. Det är vitt också visserligen men man slipper iallafall fettfläckar osv.
    Kör på vitmålat golv och lägg en snygg matta där det är mest värst!
Svar på tråden Vita hem del 6