Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

Schnuckums skrev 2008-01-25 16:38:59 följande:
    Ja, det blir väl att rolla, ha haKrya på dig och uppsök läkare!!!!!!! Inget att leka med!
    Blev lite skraj för sjukvården när M föddes och de gjorde så många fel med mig. Så nu vågar jag nappt söka läkare.
    Schnuckums skrev 2008-01-25 16:40:15 följande:
    Kajsa MFörresten ha så himla trevligt i sälen.
    Det ska vi verkligen ha. Har lurat med oss barnvakter. Först kommer svärföräldrarna i 5 dagar sen byter de med mina föräldrar som kommer de 4 sista dagarna. PErfekt!!! Matlagning och banrvakt! Kan det bli bättre? Och inget jobb att tänka på alls. Bara motion och frisk luft och umgänge med sina söta barn!
    MiaMariah skrev 2008-01-25 16:43:27 följande:
    Hej hopp, har varit ute och köpt hem vita krokus och vita snödroppar som jag satt i zinkkrukor och väntar på att de ska slå ut Igår tog jag dessutom in vide eftersom de redan slått ut här nere..
    Åhhh så kul! Köpte själv två buntar tulpaner idag! Älskar blommor!
    Det ljuva livet skrev 2008-01-25 16:43:38 följande:
    Hoppar rakt in.Tror ni maken dödar mig om jag säger att jag vill ha det här? www.blocket.se/vi/14897013.htm Bortskänkes!
    Ja förmodligen!
    Men det kan ju vara värt ett försök?!
    Daggdroppen skrev 2008-01-25 16:44:15 följande:
    Hej på er!Kajsa: Var rädd om ditt (inboxade också).
    Har svarat också!
  • Kajsa M
    LinaoMatilda skrev 2008-01-25 17:03:24 följande:
    ..och..DLL: Klart du ska ha skåpet! Säg att du ska förvara det åt mig tills jag hämtar det
    hihi
    DOLLY: Jag tycker du ska öppna skåpsbutik. Köp på dig ett lager gamla billiga skåp, måla dem vita och sälj dem för flera tusen! *Funderar på affärsidéer*
  • Kajsa M
    MiaMariah skrev 2008-01-25 17:21:13 följande:
    *fniss* Ni såg väl mitt senaste inlägg i bloggen vem som målade min stol Inte var det jag!
    det var inte illa att få pappa att måla! Du vilken otroligt diger länklista du har!!! måste ju tagit flera dar att sätta ihop!!!Förvånad
  • Kajsa M
    LinaoMatilda skrev 2008-01-25 17:23:13 följande:
    Kajsa: SKöt om dig och ha en skön kväll! Kram
    LinaoMatilda skrev 2008-01-25 17:23:13 följande:
    Kajsa: SKöt om dig och ha en skön kväll! Kram
    Tack!
    LCroft skrev 2008-01-25 17:24:31 följande:
    *dyker rakt in med huvudet före*Ser att Kajsa inte mår så bra? Men ska åka till Sälen, sköt om dig och ha det underbart! Måste komma till saken fort, har tjatat hela dagen i jobbet och halva natten åt mannen men här vet jag att jag får respons! Var hem till syster ruffa igår... åååh vilket hem, fanns inte en mm som inte var helt underbart. Hade helst packat ner mig i en fin kappsäck och inte alls åkt hem. Det måste vara det perfekta hemmet helt enkelt *drömmer* Nån som vill ge mig en kort sammafattning på vad som hänt de senaste dagarna? Har inte ens vågat se hur många sidor jag har att läsa ikapp och bloggen? Vad är det?
    Ja fast Sälen är om 2 veckor. *härda ut*
    Måste in i hennes blogg gen och kolla!
  • Kajsa M
    Schnuckums skrev 2008-01-25 17:27:47 följande:
    Kajsa MNej, det börjar närma sig 12 slaget, mitt på dan!Då förstår jag att man kan dra sig för att uppsöka vård. Här stämmer man dem!Men vad underbart att ni har barnvakt och kan få mysig tid för er själva! Verkligen!Det ljuva livet.Tycker absolut ni ska skaffa en till! Why not?
    SKiljer det bara 5-6 timmar då? Var någonstans är det ni bor nu igen?
    Ja hade jag varit amerikan hade jag stämt dom för minst två fel. Men här i sverige hålller man tyst och går vidare och blir bitter
  • Kajsa M
    MiaMariah skrev 2008-01-25 17:35:57 följande:
    Vad gjorde de för fel?
    Ska nog inte berätta det här, det är så många som skaffar barn här och då skrämmer jag nog bara upp dom i onödan. Var ju riktigt nära döden då.
Svar på tråden Vita hem del 6