Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

Godmorgon!

Tänkte bara meddela er att jag ska ligga lite lågt med FL och min blogg ett tag. Stressen tar kål på mig och jag måste prioritera om lite. Ska lägga tiden på träning istället för FL för att komma ikapp fysiskt.

Får slänga ett öga i era bloggar då och då i alla fall.
    Saknar er redan!

Kram!

• Kajsa M
    mimmamum skrev 2008-01-21 08:24:58 följande:
    Kajsa, ta hand om dig!
    Ska göra mitt bästa!
    Det ljuva livet skrev 2008-01-21 08:25:29 följande:
    Tråkigt men smart prioriterat Kajsa! Det är bra att du känner själv när det börjar bli för mycket för dig. Vi kommer att sakna dig med!Lasse: Plugga, plugga, plugga! Vad blir det för belöning?Piggar upp en halvgrå morgon med en bild som har lite vår känsla
    Det är ju såna här bilder jag inte vill missa!!! Så fint!!!
    tack, jag känner mig riktigt smart idag!
  • Kajsa M
    lasseliten skrev 2008-01-21 08:31:54 följande:
    Kajsa - Kommer att sakna dig under ditt uppehåll!  Lova att komma tillbaka när du du stressat ner! KRAM!  
    Jag kommer nog inte kunna slita mig helt, men jag tänker inte stressa varje dag för att hinna läsa ikapp osv. Och några större inredningsprojekt blir det inte på ett litet tag i alla fall. Tack så mkt! Kram!
  • Kajsa M

Hej!
    Kikar in ikväll i alla fall. Måste belöna mig ed något idag!
    Har äntligen målat färdigt M:s skolbänk. Tänkte ju att jag skulle hinna visa en bild idag, får väl symga in och ta en bild när hon sover djupt!

Hoppas alla mår bra. Såg Fluffis fina resväska och fönster. Så läckert!! 

• Kajsa M
    Ninizen skrev 2008-01-23 20:02:08 följande:
    Godkväll tjejer!Kikar in en snabbis mellan strykningarna av mitt skåp. Snaaaaaaaart är det klart.Vet ni vad??? Vi har bestämt oss för ett hus. Från a-hus. Enplans på 160 kvm. Jag är sååå lycklig. Kommer lägga in bilder på det i mitt galleri. Kanske att vi kommer ta ett mörkare tak dock. Kom gärna med synpunkter!! *skyndar mig och lägger in bilder*
    Åh vilken lycka! *väntar otåligt på bilder*
Svar på tråden Vita hem del 6