Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

Ni som följt Leila! När hon gör sina färgglada cupcakes, vad är det hon garnerar med? Kristyr? Det ser så mkt ut, blir det inte väldigt sött? Hittar inget recept på själva toppingen på tv4.se.

• Kajsa M

mimmi

Nej jag trodde inte det heller, konstigt att en kommentar bara försvinner.
    Jag skrev något i sitl med att jag tycker du ska våga satsa på ngn färg om du ska ha den i ett barnrum. Det är ju inte värre än att det går att stryka ett par lager vit färg över om/när du tröttnar. Go girl!

• Kajsa M
    juliah skrev 2008-01-28 07:47:11 följande:
    Godmorgon!Jag ska åka och handla mer sprayfärg så att jag kan spraya färdigt den stooora korgen jag fyndade i lördags, den tog slut igår. Lynn, foton foton foton! Ska bli så spännande!Huuuu vilket pack det finns på fl. Har hamnat i en bråktråd om....ektorpsoffor Det är för mig en evig gåta hur man kan starta upp negativa trådar ang. inredning. Jag bryr mig väl inte om hur folk har det hemma hos sig...?!
    vilken tråd? Blir också så sur över sånt!
    Ska blir kul att se korgen sen!
    mimmamum skrev 2008-01-28 08:00:12 följande:
    Godmorgon!Lynn, det låter ju toppenbra!Mimmi, skänken blir säkert jättefin, jag röstar på ljusblått!Jag har hamnat i en total vårdeppighet, brukar göra det och allt med hus och så vidare har sänkt mig rejält.  Känns så otroligt tråkigt! Jag får glädjas och kika på era projekt istället, inspirationen här är likamed noll, tyvärr.
    Tråkigt att du är deppig! Kram!
  • Kajsa M
    juliah skrev 2008-01-28 08:03:48 följande:
    Kajsa, ska bli spännande. Jag trodde att du gjort dig av med hela täcket. Tur att du kunde använda det ändå!
    Jag räddade själva lapp-biten. Så nu blev det lappkuddar. Resten åkte ut fortare än kvickt!
    mimmamum skrev 2008-01-28 08:06:09 följande:
    juliah, jag ska försöka att inte tänka på hus och inredning. Idag ska vi på kyrkis och träffa andra mammor och barn, det är tur att barnen finns!Kajsa, nu har jag nog missat? Vad hände med täcket?
    Det gick åt skogen när jag skulle kvilta det i symaskinen. Tålamodet brast och jag klippte sönder det. Men lyckades rädda det stora arbetet i det hela.
Svar på tråden Vita hem del 6