Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M
    Schnuckums skrev 2008-01-25 17:42:36 följande:
    Ja, det skiljer 6 timmar. Vi är 6 timmar efter er!Jo, man blir verkligen omhändertagen här på sjukhus, dels för du betalar för det men mest för risken att bli stämd. Tur man har en make som är i insurance buisness.Jag bor i Vermont. New England. Inte långt från den Canadensiska gränsen. Nordöstra USA. Där bor jag! Här finns inga jorbävningar, översvämningar eller hurricanes.
    Låter toppen! New England, är det därifrån namnet på inredningstilen kommer? Är det så man inreder där?
  • Kajsa M
    LCroft skrev 2008-01-25 17:48:21 följande:
    Kajsa det var superroligt! Vi var ca 13 bloggar härifrån trakten, så ni kan ju tänka er vad roligt det var att få prata inredning med likasinnade människor Bra man du har som håller dig lugn och still
    Superavis!!! vill också!
    HAr ju träffat Himmelbit och mimmi, det var kul!
  • Kajsa M
    LinaoMatilda skrev 2008-01-25 17:53:34 följande:
    I stockholm Ni får läsa bakåt i tråden. Inget bästämt men visst skulle det vara kul!
    ojdå! Det harjag missat! Har inte fått ngn inbjudan!
  • Kajsa M
    Det ljuva livet skrev 2008-01-25 18:40:40 följande:
    Lasse: Den bloggen har jag missat, adress tack!Juliah: Dålig stil!! Kan du inte ringa och skälla lite?Här är en av mina nya kuddar, den gröna från Himla:Hittade filten som vi  ville ha i julas, ni vet den som det stod i Lantliv att den var från rusta, för halva priset men blev snål och köpte den inte.
    Åhhh så vårfräscht!!!
    lasseliten skrev 2008-01-25 18:45:38 följande:
    Dolly - mimmi listar den i sin blogg. En av hennes 10 favvisar. Heelt underbara bilder som sagt! Eller vänta, jag länkar... bodil-bo.blogspot.com/
    OJ! Den har jag misat! Vilket proffs!!! Där ligger man i lä!
  • Kajsa M
    Det ljuva livet skrev 2008-01-25 19:57:54 följande:
    Jobbigt för dig vännen! Magsår eller magkatarr kanske? Stolen bor i arbetsrummet vid mitt pysselskrivbord.
    Det kan jag tänka mig är fint. Du kanske har bild på det i bloggen också? Måste in och kika där också.
    Ja det kan ju vara så. Det är väl också ett stresstecken!
Svar på tråden Vita hem del 6