-
Knäppt värre! Är så trött på att det strular. Det har ju gjort det hur länge som helst nu!juliah skrev 2008-01-28 08:17:20 följande:Jag kunde¨inte logga in alls imorse. Stod bara att det fanns risk för obehöriga att logga in från min dator och att fl inte godkände att jag kom in. Helskumt.
-
malins79
Tråkigt att hon är sjuk fortf. Hon kanske behöver pencillin?
Ska bli kul att se dina förvandlingar!
-
hihi, nej jag blir så irriterad över såna påhopp! Man vet ju att det inte är värt energin, men man vill ändå visa sitt missnöje liksom!juliah skrev 2008-01-28 08:51:05 följande:Kajsa, iiiiih jag blir galet generad över det sista du skrev i ditt inlägg Tack!Ska bli ytterst intressant att se vad hon hugger till med idag.Jag vill så gärna låta bli att skriva i sådana trådar men retar mig grymt på den hårda attityden folk har. Så himla enkelt att sitta och häva ur sig och provocera bakom skärmen.Har inte väldigt många i vår tråd just Ektorpsoffor? Ingte fel på inredningsintresset här om man säger så. Vi andas ju inredning dygnet runt för 17, nästan så att det blir osunt ibland
-
hihi, och jag halvligger i min!Lundinma skrev 2008-01-28 08:56:38 följande:juliah, här siter en i Ektorpssoffa.... :o)
-
Truffles
Nej det är INGA fel på EKtorp! Vi är massor här i tråden som har dom och är jättenöjda! Det var bara en med dålig smak som tyckte att de ser trista ut. Men henne nonchar vi!
-
Åh å lyxigt! Kostar det inte mer? Hur många fönster har du? *räknar mina*Himmelbit skrev 2008-01-28 09:28:14 följande:Godmorgon!Var ju tvungen att läsa tråden Julia - jösses, människan borde ju skaffa sig en hobby! Bra skrivet av er alla! Idag kommer en fönsterputsare hit, så jag ska börja plocka bort krukor o dyl i mina fönster *lyx*. Jag kan inte förstå att jag inte beställt detta innan - han tar 30 kronor per fönster . Det är ju knappt lönt att göra det själv då ju!
Det borde inte blir mer än en femhundring ungefär. Är det samma pris på små och stora fönster? -
Nu visar jag vad det blev av lapptäcket i bloggen!
Välkommen! -
Åh vilken lycka! Jag har inte kunnat surfa ordentligt på hela förmiddagen. Inga sidor gick att ladda. Höll på att bli galen. Men så startade jag om bredbandsmodemet och vips så funkar det igen!
På tal om sunkiga ektorpsoffor så håller jag på och tvättar 17 överdrag till mina soffor idag. Det tar sin lilla stund eftersom det bara får plats några i taget.
Idag är jag hemma. Så skönt att hinna ikapp lite. Mira är hostig och lätt febrig så hn får vara hemma med mig.
Lasseliten
Även om du söker heltidstjänster så har du ju rätt att gå ner i tid direkt pga barn.
Jag om ngn vet hur det är att lämna gråtande barn p dagis. Min Mira har gråtit i ett och ett halvt år, varje dag! NU, äntligen har hon slutat. Hon grät nog mest för att hon blev arg. Hon ville helt enkelt bestämma över sin situation. Vi är helt övertygade om att hon trivs. så det handlar nog mer om deras egen kontroll över situationen.
-
Nej regeln är att du måste säga till 2 månader innan partiell och full föräldraledighet. Är arbetsgivaren sjysst så går han med på det tidigare, men det har han inte skyldighet till.lasseliten skrev 2008-01-28 11:42:17 följande:Tack söta vänner för era ord!! Ebbe är ju vårt allt och vi vill ju att han ska ha det bra. Hoppas och tror att det är övergående. Får se hur dagen har varit när jag hämtar. Kajsa- har jag rätt att gå ner i tid direkt? Trodde att jag var tvungen att jobba ett år och sedan ha rätt att gå ner...
-
Väntar på rörmokaren som sa komma och oppla in tvättmaskinen i det riktiga röret. Har nu fått snabbkoppla på kranen för att det började läcka när vi bytte tvättmaskin i höstas. DEt har tagit flera mån att få hit en rörmokare! Men idag kan det bli verklighet. Då kan jag alltså börja använda diskhon i tvättstugan igen. Ska bli såååå skönt!
Har flera önskemål om fix här hemma, men har inte bestämt var jag ska börja. Man kanske skulle ta tag i tvättstugan då. Har ju sett många fina nu, Fluffis, lantlif och juliahs.
Kommer aldrig få så fin tvättstuga som dom, eftersom vi har begränsat utrymme, men något borde man ju kunna göra. Jag kanske ska fota lite och be om lite experthjälp? Det finns ju många här som är bra på sånt! Skäms ju lite att lägga in bilder på min fula tvättstuga när det visats så fina i tråden...