Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

Himmelbit

Ja jag har gått med hugg i hjärttrakten idag och trott att det varit hjärtat, men jag vet inte...Förmodligen ngt annat. Kan ju inte vara hjärtat på en frisk 30-åring!

• Kajsa M
    Himmelbit skrev 2008-01-25 20:34:41 följande:
    Nu är lille Himmelbiten nattad och sambon kom precis hem med en film - Isprinsessan! Så nu blir det filmkväll och sen ska jag försöka plocka undan den värsta röran här hemma. Får finbesök av Mimmi imorgon - vi ska göra stans inredningsbutiker!  Ha en toppenkväll och var rädda om er!Kram kram
    Ha så himla roligt! Hälsa mimmi! Shoppa åt mig också!
  • Kajsa M
    Lina
    Vad har du möblerat om?
    malins79 skrev 2008-01-25 21:00:33 följande:
    Jag tror inte jag hinner in till stan, tyvärr. Saga är på dagis mellan 8.45-13.45. ¨Jag åker förhoppningsvis efter dagislämning och är då uppe innan 10. Sen ska vi hinna äta lunch innan vi åker hem. Eftersom J bara är 9mån är det till att utmana ödet att försöka hinna med stan. Men jag vill åka in till Jkpg men det får bli en annan gång.
    Ja då blir det tight förstås! Tycker inte A6 har så mkt kul inredningsaffärer egentligen, gillar mer ANNA K och Gardin Olsson.  Men IKEA är ju alltid kul!
    Skönt att åka en tisdag också! HElgerna är ju hysteriska!
  • Kajsa M
    Sylt skrev 2008-01-25 21:07:18 följande:
    Hallåhej!Har inte läst ikapp ngt alls.... *flåt*Har köpt en skänk idag , skulle haft ett stort skåp också men det var inte till salu . Så nu letar jag stoooort skåp (typ 1.5brett, 2m högt, två luckor) - Hit me !Sen alla göteborgare.... Västergården (bultande hjärtan) har adress i Gbg, har de ngn butik eller är det bara över nätet?Sen har jag träffat en tjej som skall öppna webb-shop m saker som vi gillar . Hon köpte min gamla strykbräda, kom hit o hämtade den. Hon hade varit i min blogg innan o kände igen mina saker *asg*. Här såg ut som kriget, inte direkt som de tillfixade bilderna i bloggen . Hon visste även vem Julia var
    Kul med ny skänk! Är det ett målningsobjekt eller färdigt?
  • Kajsa M
    Peak skrev 2008-01-25 21:10:45 följande:
    kollar ni på Let´s dance? Vem är er favorit? Jag gillar inte susanne Lanefelt aif!! Oj jag nös nyss och det ekar hemma hos oss nu!! Så mycket har vi ju inte packat ner!!
    Jag håller stenhårt på Danny!!! Tycker han får oförskämt dåliga poäng!
Svar på tråden Vita hem del 6