Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2008-01-12 21:29:23 följande:
    Det såg ganska risigt ut.. Vit färg skulle absolut kunna göra underverk men glipan i den högra dörren verkar vara svår att göra ngt åt.. Med tanke på hur det ser ut runt omkring - och under skåpet - så verkar det inte vara några "ordning-och-reda-människor" som säljer det...
    Sant, och så undrar jag vad kortet på ena dörren täcker. Känns som att det klistrat dit det för att gömma något.

Bäst att glömma det. Tack för åsikten
  • LinaoMatilda
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-12 21:42:12 följande:
    Hej mina damer!Hur står det till? Själv har jag jobbat sen halv sju imorse.Visst är det här ett fynd? www.blocket.se/vi/14788338.htm Skåpet alltså.Linaochmatilda: Formen är fin men tyvärr måste jag nog hålla med Himmelbit om skicket.
    100kr!?!?! Jisses, varför flyttade vi från Sverige.

Jo, ni har nog rätt angående skåpet, letar vidare
  • LinaoMatilda
    Sylt skrev 2008-01-12 21:47:47 följande:
    Jag vill se halväten! Fyllning?Finfina skåp! Lina --> Latexfog fixar det mesta Ska man ändå måla så kan man fixa ganska mkt. *optimist*
    hihi, "Pessimisten sa: nu kan det nog inte bli värre... Optimisten säger: Visst kan det Skrattande"
  • LinaoMatilda
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-12 21:53:55 följande:
    Har ni sett det här? Fint men galet dyrt..www.blocket.se/vi/14764547.htm
    Så underbart! Men det kan man inte måla vitt...
    knyttis skrev 2008-01-12 21:54:42 följande:
    Ja men den kan du ju få hur fin som hälst: jag funderade på hur den är invändigt men de står ju att hyllorna är stabila! Bjud på den tycker jag! Vill ha en sån jag med men har inte plats...
    Ja man kanske kan hänga med på budgivningen en liten bit iaf
  • LinaoMatilda
    knyttis skrev 2008-01-12 22:00:01 följande:
    Ja de tycker jag, glipan kansnke kan knackas på plats el så byter du ut brädorna där... Om priset hålls lågt så är det värt lite slit!
    Sant, och min kompis bor där var skåpet finns så det skulle inte bli resekostnad för att hämta skåpet då jag kan hälsa på henne samtidigt

Nu ska jag umgås lite med min man.

Ha en trevlig kväll!
    hej hej
  • LinaoMatilda
    23årigmamma skrev 2008-01-13 09:13:16 följande:
    Nu kan jag också vara med i denna tråd =), mitt sovrum är iallafall vitt och lantligt romantiskt=) Titta in på mitt galleri under sovrum å sen den supervackra vita byrån jag fyndade på myrorna och som jag satt dit glasknoppar på. Har ganska så vitt i köket också, titta gärna in och kommentera.Ps: tycker ni har så fina hem!Vi har en alldeles underbar affär här i Norrköping som heter drömgården (ligger på drottninggatan) med massa vitt och lantligt och gammaldags stil.
    Hej och välkommen! Så fin den byrån var! Tänk vilka fynd man kan göra
Svar på tråden Vita hem del 6