Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

ok. Trodde det skulle bli märken av smörjan på t.ex. diskbänken

versan skrev 2008-01-14 15:56:30 följande:
    På en del är det det! Men jag använder Coop:s eller Ica:s det är minst tillsatser i dom enligt Råd & Rön.
  • LinaoMatilda

Gemelli: Jag gillar väggen sådär. Passar till byrån, hade byrån varit vit hade jag sagt att du ska måla även väggen.

Mimmi: Tack för åsikten. Ja det får bli en avlång liten kudde, förstår inte att jag inte tänkte på det jag har bara tänkt kvadratiska kuddar

• LinaoMatilda

Har ni märkt att man nu kan skriva ett inlägg och sedan gå vidare till nästa sida och inlägget är fortfarande kvar i rutan? Toppen när man läser ikapp ju.

Gemelli: Jag får för mig att det är snyggare med vitt då. Men det är såklart svårt att säga när man inte sett det..

• LinaoMatilda

Hittade en så härlig affär idag. Den hade sipikka bokstäver och en massa härliga träleksaker. Massa söta leksaker. Den är i Sello ifall någon ska till Helsingfors

• LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2008-01-14 19:20:02 följande:
    Godkväll!Det blev inget skåpköp för mig idag... VSM hittade värsta fyndet igår - jag förbjöd henne att länka till det här, så ni har inte sett det . Ett jättevackert antikt ekskåp som var sprutmålat vitt för 400 kr!! . Det hade tre dörrar, varav en glasdörr i mitten med lite spröjs. Givetvis hade det gått direkt och såldes i princip så snart hon lagt ut annonsen . Så idag är jag lite skåp-deppig...
    Ajdå, synd. Hoppas det kommer något annat fynd snart.
  • LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2008-01-14 19:36:45 följande:
    Ja tack, jag behövde ju verkligen det skåpet... Jag hann komma på en rad användningsområden igår och vips är jag helt plötsligt mellan 3-4 skåp kort!! Förstår du vilket behov jag har nu av skåp?! *lycklig*Läste bakåt och såg din kudde. Såg att du redan fått tips om avlång kudde, vilket var samma sak som jag tänkte tipsa dig om.
    Va bra! Då är det bara att fortsätta leta

Tack för kommentaren om kudden, jag tror också det blir bättre med avlång kudde.
  • LinaoMatilda
    MiaMariah skrev 2008-01-14 20:13:19 följande:
    nä då, det går ju att göra vilket som.*fniss* min pappa känner de som har deras loppis så jag tar alltid med honom när jag ska fynda där, han prutar till sig rabatt utan att skämmas. fast jag ger honom prylarna och smyger ut under tiden. pröva du med 300!
    Visst ska man väl ha lite rabatt genom kontakter
Svar på tråden Vita hem del 6