Vita hem del 6

Fina bilder!
Jobbigt att föda barn som inte vill ut Min syster har de försökt sätta igång hela dagen men icke, envisa unge som inte vill ut och hälsa på sin moster!
Pratade med henne för en stund sedan och hon tyckte att jag kan komma och föda, det har liksom gått lite fortare för mig *fniss*
Krya på er alla sjuka!
Fina bilder igen en gång
Kommer inte ihåg så mycket annat än Moris inlägg! Fy så arg, ledsen och besviken man blir när man läser sånt! Barn är också människor som förtjänar att behandlas med respekt!
Vet ni vad? Ni har skrivit så mycket att jag tänker helt fräckt hoppa in från denna sidan
Himmelbit: Underbart! Min man får jag inte att förstå att jag vill ha en kristallkrona, men man ska alltså köpa såna när de är borta?
Nu måste jag in till Septemberpyret och titta!
Förresten, än har jag inte blivit moster... envis unge
God.. *tittar på klockan* förmiddag blir det
Har inte ännu heller blivit moster! Har istället suttit i telefon en massa med syrran, hon har varit lite deppig, dels för att lillan inte vill ut och sen också för att hon hamnade i karantän, hon var först ensam i rummet men så fick hon en rumskompis var de har Rota-virus hemma (en fruktansvärd magsjuka), jag förstår inte hur de kunde göra så? Kvinnan hade ringt innan hon kom in till förlossningen och berättat men så sätter de henne i samma rum som en annan?
Nåja, syrran fick åka hem idag och ska in imorgon pånytt. Men hon är lite ledsen, känner sig inte riktigt hörd och överkörd, tyvärr! Ordinerade henne per telefon att ta en dusch, sambon ut och köpa största godispåsen han hittade och så mysa på soffan med en bra film. Möjligtvis ut på en prommis bara för att få lite frisk luft. Nu håller jag tummarna för att hon inte ska bli sjuk.
Mia fiiiint!
Lasse: Så sött
Nån annan som jag glömde?
Tack vad gulliga ni är som peppar syster yster Hon är ju hemma nu och sover hoppas jag! Själv har jag städat och är sååå sugen på att julpynta men försöker låta bli än, fast de vita papperstjärnorna har dykt upp i vardagsrummet
Malins: KÖP!
juliah: Så snabbt!? Oj så roligt Här går det undan men å andra sidan, vad är det att vänta på?
Juliah! Vad skulle det vara för skämmigt?!?! Sluta på en gång Du har ett underbart hem och nu får många fler glädjen av att ta sig en titt och bli inspirerade, tycker nästan att det är skämmigt att det inte hänt tidigare