• LCroft

Vita hem del 6

Alltså det här är typiskt mig, läser ikapp och glömmer allt jag skulle kommentera!?!? Hemlis

Är så nervös och glad på samma gång! Och det värsta är att jag vågar inte ens berätta om det för då tror jag att det inte blir något av hela saken! Under december månad lär det bli klart iaf och tills dess kan ni ju vara snälla och hålla tummarna för mig fast jag är så flummig och inte berättar nåt

Ska försöka komma ihåg lite iaf:

Bea: Din stackare! Många helger som gått åt till mannens jobb nu! Trist, trist, trist!!! Kram på dig!

VSM: Underbara kuddar! Tycker du kan fixa till några åt mig på samma gång som du är i farten

alabaster: Jag gillar också det enkla, för mycket saker framme och jag blir yr! Vet inte vad jag ska titta på och att städa sen? För en som avskyr att torka damm? Less is more!

• LCroft

Godmorgon!

Pust nu har jag äntligen läst ikapp, började redan igår läsa men var alldeles för trött efter att man suttit uppe till halv 3 på lördagnatten! Jag har blivit för gammal och trött, bara att konstatera Trivs så bra hemma och gå och lägga mig i tid *fniss* Men roligt hade vi, ett minus var bara att vi hade bestämt att vi i år inte skulle ha barn med oss eftersom ingen av oss har sååå små att de inte klarar sig utan mamma en stund, men en kompis hade ju iaf sin dotter med i protest, det är synd att hon inte känner att hon kan vara bara sig själv och inte mamma bland människor hon känt i minst 25 år.

Massa fint ni visat, inte en chans att jag kommer ihåg en bråkdel heller av vem som visade vad

Nu blir att gå ut och skotta snö, kul tycker Ida

• LCroft

Peak: Usch så orättvist! Vet faktiskt inte helt till hundra men jag skulle säga att det inte påverkar att man varit fl här i Finland. Man kan ju inte straffas för att man varit hemma med barn!?

• LCroft

Sylt: Mamma Mia så mycket fint! Känner att hornen växer i pannan på mig, shoppingdjävulen som vill ut Skrattande

• LCroft
    Daggdroppen skrev 2007-11-26 19:10:33 följande:
    Måste ju få säga: KUL att se dig igen Söt ljusstake Förresten, jag måste ju också få berätta att jag ÄNTLIGEN hittat en dubbelpulpet, ni vet en gammal ljuvlig en Har inte fått hem den än, men det gör inget, för det blir nog ett projekt till sommaren ändå...
    Detsamma gumman! Stackars liten som får så ont jämt när tänderna ska fram

Jag och Ida kan komma och hjälpa till när som helst

Var har du hittat dubbelpulpet? Vill också ha! Vette sjutton var den skulle få plats, men jag vill ha
  • LCroft
    Birks och Kalles mamma skrev 2007-11-26 18:32:59 följande:
    Tänkte bjuda på en bild från mitt fönster:
    Fiiiint!
  • LCroft
    Daggdroppen skrev 2007-11-26 19:16:10 följande:
    På mitt hemliga loppis som jag är lite rädd att  tipsa andra om
    Men om du viskar bara till mig så lovar jag att inte sno allt
  • LCroft

Godmorgon!

juliah: Jag blev stum av glädje för din skull! Hoppas så att det går vägen, å andra sidan kan jag inte förstå varför det inte skulle göra det Skrattande *slår en volt av glädje*

Alla ni andra som jag skulle kommentera, jag glömde det! Får jag läsa såna här nyheter på morgonen så glömmer jag allt annat

• LCroft

Får se om jag blir till moster idag, fick precis sms av min syster och de skulle sätta igång henne! Spännande och jobbigt för mig som ska sympati föda 

Svar på tråden Vita hem del 6