knyttis skrev 2007-11-22 13:11:22 följande:
Tack MiaMariah&LCroft!Anton- då ska jag gå kolla posten jag med beställer också på D&T. Ha de mysigt i soffan! Sonen sover också här! Vi tog en tur till skogen nu på fm och samlade lite granris och lingonris att pynta med. De var så blött i skogen, vi blev dyrblöta båda två. Han är piggare nu vad de verkar, hoppas hoppas de håller i sig. Sedan har vi städat också så du behöver inte komma hit i natt Lcroft om du inte vill dvs! Fniss! Nu ska jag kolla om tidningen kommit och softa framför Lejla som jag bandade igår
Så skönt!

Efter storstädningen här hemma är jag inte så sugen på att städa mer

malins79 skrev 2007-11-22 13:27:43 följande:
Känner mig lite nerstämd. Jag som har sett fram emot att vi skulle åka till Örebro i helgen på kalas och sen bor på hotell. När jag tog febern på Saga vi 11 hade hon 39,1. Känns som om hon inte kommer bli bra tills lördag. Sen sa hon innan hon somnade för en timme sen att hon har ont på kinden och upp mot pannan. Hon är röd och svullen runt ena ögat, så jag är rädd för att hon fått silbensinflammation (bihållerna) Det är farligt, vet min systers flicka hade det när hon var drygt två år. Så Marcus ringde ner till VC så de ska vara där kl14.30. Jag hoppas det bara är vanlig feber. Men hon har varit förkyld länge nu och får hon dessutom ont i bihållerna är det ju inte bra.Men jag tänkte som så att om vi inte kommer iväg i helgen ska jag se om vi inte kan åka till GBG och gå på jul på Liseberg istället.
Håller tummarna för att det inte ska vara nåt allvarligt!
lasseliten skrev 2007-11-22 13:43:52 följande:
Michaela - GRATTIS, vilken rolig nyhet! Knyttis- jättesöt gris!MiaMariah - kul att ha dig tillbaka! Håller tummarna för datorn och dina bilder! Malin - nä, fy så tråkigt! Hoppas att det "bara" är feber. KRAMtar en FL paus. Känner att jag har massor att fixa med samt att sonen går igenom en ganska tuff period med mycket missnöje och det tär på oss båda! Hoppas att jag är tillbaka igen på måndag med nya krafter. Hoppas att ni alla får en härlig helg! KRAM!
Sköt om er båda två! Ibland är det skönt med en liten paus från datorn och göra lite annat, vi finns ju här sen när du kommer tillbaka! KRAM!
FruPuffen skrev 2007-11-22 13:47:36 följande:
Ja de är underbara. Väldigt lika vänner som sagt, de är ju 3 tjejer och 3 killar, fast det är engelskt så humorn är lite fräckare, vilket jag gillar . De sitter t.e.x inte på ett café utan de dricker öl på en bar... Såg att många har barn som är krassliga, här är det jag som är krasslig... Fast jag ignorerar det, vi ska nämligen till Spanien på måndag... Får inte bli sjuk!!!
Nej inte kan du bli sjuk om ni ska ut och resa! Ät C-vitaminer i mängder, det finns en saft som är super! Den är gjord på bär, är inte är säker på om den heter havtorn? På finska heter det tyrnimarja. Bären är små gula, jättestickiga buskar, smakar surt! Men en matsked om dan av den saften gör susen!
FruPuffen skrev 2007-11-22 14:06:41 följande:
Jag ska hämta min vita hjärtljusstake idag! Den är dock från Jotex och har fyra st elljus. Beställde också en dörrmatta i halvmånemodell, ni vet en sån svart i gammeldags stil. Kan visa bilder ikväll!
Bilder är bra! Det vill vi se