Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda
    Karamellfabriken skrev 2008-01-15 20:12:35 följande:
    Hej alla vänner!Jag är så trött att jag knappt hänger samman. Men kaklet är på plats och ska bara fogas imorgon.Tyvärr tvingades jag riva en vägg i både vardagsrummet och hallen eftersom elektrikern monterat eldosorna på fel djup i förhållande till kaklet. Bah, här ser förfärligt ut.Besöket hos naprapaten gick dock bra. Han knäckte varenda led jag äger så nu känner jag mig som en ormmänniska eller nåt. Men nackspärren är faktiskt mycket bättre.
    Måste kännas bra att ha kaklet på plats Men vad tråkigt att ni måste riva väggar.
  • LinaoMatilda

Hej på er!

Knyttis: Bra att ryggen är bättre. Ta det lugnt bara så den blir riktigt bra.

Fluffiga: Krya på dig, hoppas det går fort över.

Kajsa: Skönt att det inte blev värre då. Är din man ofta på jobb utomlands? Frågar eftersom de nu frågat min man om han skulle vara intresserad av att åka på projekt utomlands också. Har lite delade åsikter om saken

LCroft: Förstår hur du känner det, och Ida kommer att vara så glad när du hämtar henne. Men visst är det bra att de kan trivas på dagis också

• LinaoMatilda

Sylt: Tack för svaret! För min man skulle det vara ganska långa projekt på upp till 2 månader. Vilket ju också betyder att det inte kan bli så ofta. Vi får väl se, inget är säkert ännu.

Mimma: Så fina!

• LinaoMatilda
    LCroft skrev 2008-01-16 10:48:03 följande:
    Oj så fina mimma!Ida hade inte brytt sig om att jag hade åkt utan lekt på som vanligt. Fick en liten snabb kram när jag kom sen struntade hon i mig och fortsatte leka, det är tacken för att man varit gravid, burit, ammat osv... juliah: Nico säger att han ska flytta hemifrån efter 9:an, åka och gå i skola och spela hockey samtidigt Min bror gjorde det han också faktiskt, han åkte till Sverige och bodde där själv... Men jag har sagt att jag tar flickorna och flyttar med
    hihi det blir säkert en bra lösning Säkert inte som han har tänkt sig.. men bra för dig
  • LinaoMatilda
    nublu skrev 2008-01-16 10:58:49 följande:
    Mimma: Härliga blusar! Mitt paket borde också komma snart från HM. Fast som den guldfisk jag är har jag redan glömt vad jag beställde.
    Tänk vilken kul överraskning det blir då
Svar på tråden Vita hem del 6