Vita hem del 6
himmelbit: bp3.blogger.com/_-_uk6jb-SDQ/RiL1CQKuwrI/AAAAAAAAAEQ/u-VvQI60GS8/s1600-h/PICT1948.JPG
himmelbit: bp3.blogger.com/_-_uk6jb-SDQ/RiL1CQKuwrI/AAAAAAAAAEQ/u-VvQI60GS8/s1600-h/PICT1948.JPG
Men va jobbiga ni är! Men iofs så var det ju så jag tänkte från början... och nu har jag ju bra breskrivning på hur man gör som jag fick av mimmi...
DU också Kajsa? Ja majoriteten måste ju ha rätt...
Visade bilden för min man och frågade vad han tyckte. Och han sa som ni, bättre med grått och diagonalt!! Jag får nog ge mig tror jag
hihi ja ni har rätt! Imorgon ska jag börja med det gråa
Nu ska jag sova!
Natti natti.
Hej på er!
Knyttis: Bra att ryggen är bättre. Ta det lugnt bara så den blir riktigt bra.
Fluffiga: Krya på dig, hoppas det går fort över.
Kajsa: Skönt att det inte blev värre då. Är din man ofta på jobb utomlands? Frågar eftersom de nu frågat min man om han skulle vara intresserad av att åka på projekt utomlands också. Har lite delade åsikter om saken
LCroft: Förstår hur du känner det, och Ida kommer att vara så glad när du hämtar henne. Men visst är det bra att de kan trivas på dagis också
Sylt: Tack för svaret! För min man skulle det vara ganska långa projekt på upp till 2 månader. Vilket ju också betyder att det inte kan bli så ofta. Vi får väl se, inget är säkert ännu.
Mimma: Så fina!