• Enji

Vita hem del 6

mimmi006 skrev 2008-01-19 07:30:30 följande:
    Får man plats med en hängare brevid garderoben, där lilla bordet står?
    jag skulle vilja flytta garderoben dit där istället..
  • Enji
    juliah skrev 2008-01-19 07:36:56 följande:
    *funderar på bänk*Har kanske Ikea någon? Hur stor får bänken vara?
    *mäter*
  • Enji
    juliah skrev 2008-01-19 07:46:50 följande:
    Enji, vad tycker du om den tygklädda bänken från Ikea? Eller är det bökigt när den är klädd?
    vad heter den tygklädda..? Hittar inte den..
  • Enji
    juliah skrev 2008-01-19 08:18:32 följande:
    www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40059296Kanske fin i vitt? Fanns en som heter Ingolf också.
    Den är fin.. hade varit jättesöt vit! Får nog bli en Ikea runda nån dag

Tack för alla tips! Så kul och "prata" med några som tycker det är kul, mannen är måttligt road..hihi
  • Enji
    LCroft skrev 2008-01-19 08:25:47 följande:
    Godmorgon! Eller uppe har man väl varit en bra stund redan, Ida är snorig, börjar bra när hon varit på dagis...Enji: Eller så bygger ni en bänk själv, hade mannen att bygga en till oss i vår pyttehall, bra att förvara skorna i Kommer inte mig iväg idag heller för att shoppa, barnen har träningar och en förkyld Ida är ingen höjdare att ta med sig på stan. Sen måste mannen fixa min cykel som sonen söndrade i höstas, för jag ska börja cykla till jobbet. Hoppas bara vädret blir bättre, regn och hala vägar vill jag inte ha
    Då får jag nog själv snickra ihop en... min man är inge vidare på sånt
  • Enji
    mimmi006 skrev 2008-01-19 08:55:41 följande:
    Enji- den här har vi byggt... väldigt enkel att göra så bred som man vill ha den!
    Den var jättefin! Enkel o fin..
    Jag tog med mig den vi hade i lägenheten.. ska visa den. Inköpt på Indiska.. så ni känner säkert igen den.
  • Enji
    HängareHär är vår hängare. Den kan väl fortfarande funka?

Tror inte nödvändigtvis vi behöver någon hatthyllla. Vi lägger alla vantar o dyl. i vår byrå.
  • Enji
    lillafruluva skrev 2008-01-19 08:39:55 följande:
    God morgon!Vaknade med värkande axlar, målade som besatt igår!Här var det fina köksöar och bänkar, vad skulle vi göra utan herr Kamprads möbler Får se om jag vågar mig på kökssoffan idag, antar attj ag inte kan låta bli!!
    Vill också se nymålade fina möbler
Svar på tråden Vita hem del 6