• Enji

Vita hem del 6

MildaMaränger skrev 2007-11-16 10:45:29 följande:
    Å tack för alla tumhållningar... det var ett litet tickande  därinne. Utvecklingen stämde perfekt med planerade BF.. å jag är såååååååååååååååååå lycklig nu!
    Åh, gratulerar.. första mötet är verkligen speciellt.
  • Enji
    gemelli skrev 2007-11-17 22:00:02 följande:
    mimmi,Tack gumman, Ja vi får se hur det går imorgon tänker inte ge upp nu. Men det är ju inte klokt att man aldrig riktigt kan njuta.Föst lider man veckor innan förlossningen, sen under förlossningen och NU efter
    Åh, Gemelli. Vet precis hur du känner dig och det verkar de allra flesta göra. Med min första hade jag blödande bröst och problem i 5v. innan det funka bra. Men sen amma jag som en galning tills han var 14mån Funkade med andra ord toppen sen!
    Med lilla Emelie tog det en vecka innan såren försvann, så nu ammar vi också på för fullt här hemma.  Men det är skitjobbigt med sår, herregud vad ont det gör. Man får verkligen bita ihop varje gång man ser den lilla munnen närma sig.. ahuga!
    Hoppas det blir bra för dig snart.. för visst är det himla smidigt!
    kram kram

malins79 -> du är uppe med tuppen som vanligt..hehe. Ja, inatt har lillan vaknat lite här. Hon är förskyld och har svårt att andas emellanåt. Då vaknar man ju lätt själv. Nu vaknade sonen kl. 07. Så det var väl ok. Hade man bara fått sova en aning bättre på natten... men men. Det blir väl bättre, får man intala sig
  • Enji
    juliah skrev 2007-11-20 09:05:06 följande:
    Tack snälla malins, fönstrena skippar jag nog eller måste jag? Nej nu blir jag lite irriterad, det är ett reportage om hur vi firar jul inte hur de vill att det ska se ut...Ska fundera lite över det här. Jag kan slå till med rött i köket men inte mer.Grattis mimmamum! JAG blir stolt så jag kan bara föreställa mig hur det känns för dig.
    Grattis juliah.. vad roligt!
  • Enji

Go förmiddag.. eller vad man ska säga

Igår var jag på en pysselkväll.. det var projekt krans som gällde. Här är resultatet för mig..

Julkrans

Vi var 13 tjejer som grejade tillsammans. Jättetrevligt! Skulle vilja göra det oftare faktiskt. Himla mysigt.

Jag hinner inte läsa ikapp allt som skrivs här. Men vad fina swapsakerna blev! O lycka till imorgon juliah.

Åh, skulle behöva tvätta fönster här hemma.. men hur sugen är man på det Fundersam

• Enji
    LCroft skrev 2007-11-22 10:20:36 följande:
    Vad mysigt det låter och kransen är helt underbar!
    Tack snälla..
  • Enji

Michaela -> grattis till lägenheten, så roligt med positiva besked

• Enji

Kanske har ni redan tipsat detta i tråden men jag såg att Leilas jul har repris på lördag 15.35

• Enji

Gomorron
    juliah -> det låter spännande och stressigt att ha haft tidningen där. Hoppas att reportaget blir jättefint och att din stil lyfts fram bra. Du har ju så fint som det är!  När kunde du förvänta dig att det ska komma ut i tidningen?

Idag ska jag få upp vår nya kökslampa.. Ska bli kul o se hur den gör sig i köket. Pappa är här (elektriker), så det blir nog lite elfix också.

• Enji

Gomorron
    Så fina saker alla visar som vanligt.

juliah -> vad härligt att trappan snart är klar! Ser jättefin ut. Önskar också att min man var så fixig som din.. men men. Han är ett teknikgeni iställetm så det är väl också bra ibland

malins79 -> kvällarna är ju helt hopplösa här med. Jag är morgonmänniska dessutom, så jag är alldeles för seg för stora projekt på kvällen. Dessutom är lilla Emelie vaken nu om kvällarna..

jag stod och tittade på julstjärnor igår. Vilka gillar ni bäst? Vita eller röda? Kanske dum fråga Flört

• Enji

juliah -> jag känner som du.. är de fina eller inte?! Men de är iaf jul för mig.. hur som helst.

Svar på tråden Vita hem del 6