• Enji

Vita hem del 6

lillafruluva skrev 2008-01-19 09:15:41 följande:
    Före:                                  Under tidenNu funderar jag på om jag ska måla bordsskivan vit eller inte!? Kan ta soffan först!
    Vilken skillnad... jättefint! Tycker nog du ska ta bordsskivan också.
  • Enji
    mimmi006 skrev 2008-01-19 10:23:32 följande:
    Alla vill till Tranås, även de som inte vet om det! Jag lääängtar till nästa besök!Den här bänken menade jag förut!
    Vem säljer den bänken/soffan? Var det Nordal?
  • Enji

Gomorron Ni som ska till Formex, ha så kul! Lcroft -> det kommer gå finfint när du börjar jobba ska du se. Lycka till!

• Enji

men hur blev inlägget.... jag hade delat in det i stycke Fundersam

• Enji

Gomorron

Kommer hem från att ha lämnat Elias på dagis. Så säger de att 5 barn har kräkt där... En hade blivit dålig där i fredags o kräkt i deras soffa. Sen var det igång. Funderade på att ta med Elias hem igen.. är onödigt att utsätta honom. Men gjorde inte det... skulle jag gjort det kanske? Vad hade ni gjort? Jag menar att jag är ju hemma trots allt.. Fundersam

Annars är det lugnt. Ska iväg o handla lite sen tänkte jag.. o fixa ögonbrynen på salong. Så skönt!
    Igår satte jag igång att slipa vår kökssoffa, nu ska den bli vit. Så skönt att äntligen satt igång med det

juliah -> grattis till jobberbjudandet.. vad roligt ändå! Hur du än väljer och göra är det ju superkul att få ett erbjudande sådär.
    Vi funderade också på det här med porslinsho, men tog det praktiska före just här.

Sylt -> vad fint du gjort i barnrummet! Bra med så mycket förvaring.

lasse -> så fint ni har i ert kök! Mysfaktor..

• Enji

juliah -> Ja usch, kanske hämtar jag honom när de har ätit där... hmmm. Kan han vila middag hemma.

• Enji
    JeaJea skrev 2008-01-22 12:47:22 följande:
    magsjuka smittar ändå 2 dagar innan så han har nog åkt på det ändå.Fnissar lite åt att du skulle på salong schyst lyxmamma. Men som sagt så behöver du inte ha dåligt samvete ändå.Juliah det låter perfekt.
    Har nu hämtat sonen, han har ju inte varit där fredag eller måndag så därför tyckte jag det kunde vara ok. Men men.. man kan samtidigt inte skydda dem från "skiten" antar jag. Man kan väl bli smittad i affären typ om man har otur...isch. Längtar till varmare tider och mindre sjukdomar.
    Hur är det Jea? Fullt upp? Kommer förbi nån dag och köper nån liten söt lyckta tror jag ..
  • Enji
    Peak skrev 2008-01-22 13:45:57 följande:
    Nu har jag reserverat en matgruppwww.blocket.se/vi/13547128.htm skulle återkomma med vad frakten skulle kosta, men det kan ju inte bli flera tusen så hur som helst blir det ju ett kap! De kostar ju bara 3000:-
    Det var väl jättefint! Det som är närmast i bild va..
  • Enji

gomorron

Så fin tvättstuga juliah! Hoppas vi snart ska ta tag i vår.. den behöver också lite nytt. Det ända utrymme vi inte brytt oss om än i huset. Men ack så viktigt, den använder man en del.

Sicken söt skurhink Mia!

Fy så kallt det är ute idag.. brrr! Får kanske hålla pojken hemma idag också... mannen tycker jag är lite fånig som gör så. Men ja.. om pojken blir sjuk är det ju jag som får ta det..så nja. Får se vad vi hittar på... skulle vilja grundmåla kökssoffan. Får se om det blir av. Köpte dock oljebaserad färg och nu måste man ju stå inomhus och måla.. kommer väl lukta förfärligt?

• Enji

lcroft -> ahuga vad jobbigt! Därav håller jag nog sonen hemma idag.. usch, vill slippa magsjuka så länge jag bara kan.

juliah -> jag hade tagit ett alternativ som inte e allt för opraktiskt, santidigt som det "bara" e ett gästhus. Svårt det där.. hmm.

Svar på tråden Vita hem del 6