Vita hem del 6
mimmi -> hyacinter gillar jag mycket.. har en liten vit redan. Sen doftar de ju underbart! Amarylis tycker jag också är fina. Har inte hittat någon vit än dock..
mimmi -> hyacinter gillar jag mycket.. har en liten vit redan. Sen doftar de ju underbart! Amarylis tycker jag också är fina. Har inte hittat någon vit än dock..
Hur mycket vattnar ni era hyacinter? Någon sa att om man vattnar dem för mycket så blir de bara en lååång stjälk av det. Stämmer det? Man ska med fördel vattna underifrån.. eller?
Vilka fina julklappar ni hittat till era barn. Dessutom ser jag att affärerna ligger där jag bor.. måste ju bara åka dit och titta, herregud!
Sitter här och väntar på att vår postis ska komma med posten. Igår lyckades han backa på vår bil och dum som jag var skrev vi ingen anmälan igår. Så nu tänkte jag "haffa" honom när han kommer
Godmorgon
juliah > ser att du missa Leilas jul igår. Det går repris på lördag, 18.45
juliah -> jo det är fullt upp Läser alltid tråden, men hinner inte kommentera så mycket. Såg att du ska ha ännu ett reportage i nån tidning. Såå kul för er/dig. Bestämde du vilken servis du tänker duka med?
Leila gjorde ju massa god julgodis igår som du skulle kunna duka med. Ja, man skulle rent av vilja ta hennes fina fat och duka fram
Igår var jag på en föräldragrupp. Lite roligt att träffa likasinnade, jag menar att vi har barn i samma ålder. Då har man intresse för samma fas och kan tjata lite med varann. Det var väldigt mycket prat om sömn igår.. så här i början känns det ju lite som lyxvara.. tyvärr.
btw, jag har inte lärt mig att spela in på vår DVD