Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R

Vita hem del 6

Kajsa M skrev 2007-12-07 10:27:14 följande:

Åh vad mysigt det låter! Ät lagom!
    Skall försöka, det är bara så svårt för jag vill ju så gärna prova lite av allt -åtminstone vad det gäller det kalla bordet och fisken
    Men det skall bli jättekul och mysigt att komma iväg och barnen ser också fram emot det.
  • Camilla R

Värsta Supermamman skrev 2007-12-07 11:02:26 följande:

Tror jag testar med 1700-1500:- och ser vad gensvaret blir! Tack för tips.
    Tror nog att du kan testa med 2000:- Lycka till!
  • Camilla R
    Karamellfabriken skrev 2007-12-07 11:13:07 följande:
    Vad tycker ni om den här?Dyr, men annars?www.isabellasmith.com/ecommerce-products/view...
    Nja, kan inte bestämma mig.. det är något med "svängarmen"... Eller så är det bara det att jag liksom är kär i Essential så att jag inte kan tänka i andra banor........
  • Camilla R
    emmasa skrev 2007-12-08 08:15:37 följande:
    Godmorgon!mimmi06: Här blir det nog regn idag med. tredje dagen i rad Har sett fram emot denna dagen länge. Vi ska ta med sonen på lattjo lajjbans julkul i globen. Ska bli så roligt att se hans reaktion. Hans största idol här i livet förutom hans farfar är Mojje. Han hinner knappt slå upp ögonn på morgonen innan han frågar efter Mojje, sitter sen och sjunger med i alla hans låtar. Ganska så sött att höra en tvåårings sjunga att "bosse busschauförr är en amatör " Får se hur detta går
    Åh, vad mysigt och kul det låter, hopps ni får en toppendag! Sonen kommer av allt att döma bli toppennöjd -som julafton redan idag

Läste om din graviditet och lilla Alice, hoppas hon njuter ett tag till i den ombonade miljön i sin mammas mage.
    Kram och lycka till!
  • Camilla R
    Peak skrev 2007-12-08 11:05:15 följande:
    OJ Knyttis - är ni friska nu då? Tur det är jul snart så ni kan äta upp er lite Idag när det är lördag får man väl  visa godis á la Leila!Det blir ingen tur till Gbg imorgon, när Möbelgrossen äntligen ringde oss igår kväll så var alla bord slut såklart!!Nå´n som vet hur ofta de har sina försäljningar? Vill ju ha det bordet nu ju!!
    Oj, så mumsigt gott det där såg ut, ge mig några -snälla!!!
  • Camilla R

Idag skall vi i familjen iväg på julbord ute på Värmdö tillsammans med en annan familj, skall bli jättegott och trevligt! Ser fram emot att "frossa" i sill, strömming, lax & godis

• Camilla R

Kajsa M skrev 2007-12-08 15:19:54 följande:

Tack! Ja jag tror att det kan bli riktigt bra! 80 % känns lagom!
    Själv jobbar jag numera 90% och det bygger ju på att jag inte sköter några lämningar på dagis och skola -jag är den som hämtar istället. Och det är så skönt............ Jag jobbar till 15 varje dag förutom torsdagar då jag jobbar "sent" 16:30 och fredagar 14:30, som det är nu passar det mig perfekt.
  • Camilla R

Kajsa M skrev 2007-12-08 15:37:20 följande:

Juliah eller ngn annanÄr det ngn som vet ngt företag som säljer vita köksmöbler. Vill inte ha ngt från IKEA, Mio, EM.
    Servera säljer fina möbler från Lundbergs
  • Camilla R
    juliah skrev 2007-12-08 19:35:07 följande:
    Å, jag blev också förstummad av alla vackra bilder på en och samma soffa! Fantastiskt!Fluffis, jag har missat att det blir en operation, håller verkligen tummarna för att ni klarar er nu.mimmi, åååh...superduperfint. Blev förälskad i kranarna.Inför morgondagens Aftonbladet så vill jag bara säga att det är så roligt att ni ska ut och köpa den, jag är väldigt nervös och jag hoppas verkligen att det blir "jag/vi" över reportaget. Tre sidor tror jag att det blir, inte så jättestort med andra ord...Jag är så spänd och lite orolig!
    Såklart att man skall köpa Aftonbladet imorgon, skall bli jättespännande att läsa och se. Hoppas också att de har fångat dig/er i reportaget för det är ju liksom det jag är intressarad av, alltså din/er stil.
Svar på tråden Vita hem del 6