Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Vita hem del 6

juliah skrev 2007-11-29 11:54:51 följande:
    Inox, så fint du gjort! Jag köpte också upp lagret av band på Coop Blev väldigt sugen på en vit bock nu...
    Det blev jag med, snaglade på min lilla bock på en gång.. Har ett halmhjärta också som borde vilja bli vitt!
    Dags att köpa sprayfärg igen då, det blir väl bäst?
  • lillafruluva

Vad kul Juliah!!
    Då är det fullt upp nu då, glöm inte att uppdatera oss, det är viktiga saker det här

• lillafruluva

God morgon!
    Ja det är tråkigt när andra gör saker enbart för att j*vlas! Men hur gärna man än vill så går det nog inte att bli av med dessa människor!

Nu verkar sambon ha gett med sig med att måla möblerna i vardagsrummet...Jiiiiippieee!!!!

• lillafruluva

Jag tror jag har blivit skadad av alla vackra hem i den här tråden..
    Jag kollade runt på hem i andra inredningstrådar här på fl och en del är så stolta över hem som i mina ögon bara är stökiga, alltför mixade och inte ett dugg harmoniska! Är jag knäpp eller??

juliah: shoppa lite åt mig med när du ändå är där!

Malins79: Uch vilken osis med sängen! Hoppas du hittar en annan fin!

• lillafruluva
    juliah skrev 2007-11-30 07:52:52 följande:
    malins, alvine har vi men de nya alvine är ju inte kritvita lillafruluva, japp, det ska jag göra
    Är det Alvine som finns som randiga också?? beige-vit..
  • lillafruluva

Värsta Supermamman skrev 2007-11-30 09:56:04 följande:

Ser ni att ni fick ett smakprov på hur det ser ut på riktigt hemma hos mig. Stökigt!
    Färgerna matchar ju iallafall
  • lillafruluva

Kajsa M skrev 2007-11-30 10:58:47 följande:

Tittar in en sväng. Är hemma från jobbet idag också. Blev liggande resten av dagen igår i magjsuk. Inte kul alls!Fick ett meddelande i min inbox angående bloggtråden. Det är ju flera som säljer saker via sina bloggar och därför har de tagit bort hela tråden. Vi får tydligen starta en ny om vi inte tar med de bloggar som har försäljning, om jag fattar det rätt. Blir lite jobb med att gå igenom allas bloggar för att leta efter försäljning. Men är det ngn som orkar så -varsågod!
    Hmm, eller så får man väl skriva här i tråden när man uppdaterar..om man inte säljer något då..fast då kanske vi riskerar att bli av med den här tråden med!
Svar på tråden Vita hem del 6