Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Vita hem del 6

Rori skrev 2007-11-19 21:37:31 följande:
    Kan förstå att det inte är med "all glädje" man tar emot lite vadsomhelst men så kul ändå att barnen bemödar sig och tänker på en  Längtar bara till den dagen då sonen ska bli stor och komma hem med saker som han själv har gjort! Jag vet själv av erfarenhet inom branschen att det finns massor av dagisar här runt som kör med den stilen att alla gör en lika grej av en mall och det får mig att se rött eftersom det ju då inte är barnen själva som fått ta initiativ och göra en "egen" grej, utan bara personalens påhitt.....
    Klart man blir glad, men skulle jag sätta upp allt jag får skulle det se ut som en färgpalett utan dess like här hemma - Famlijen Cirkus
    Jag är jätteglad att jag har pyssliga barn i övrigt!
  • lillafruluva
    juliah skrev 2007-11-21 08:43:06 följande:
    Glömde säga att de är exakt likadana som Himlas bortsett från priset...
    Oj! Jag brukar kolla där, men har inte sett några speciella. Ska kolla noggrannare! tack för ett bra tips!!
  • lillafruluva
    juliah skrev 2007-11-21 08:59:56 följande:
    lillafruluva, nu var det ett tag sedan jag köpte dem men jag har sett dem lite nu och då, vita i linne.malins, sisådär, hon har fått komma hem men det är vila vila vila som gäller fram till förlossningen. Det är ju så annorlunda om man redan har barn men varje dag i magen är ju så viktigt för lillasyster...Jag ska åka förbi en sväng när hon orkar ta emot besök.
    Ja, jag får kolla lite då och då antar jag.. Jag börjar idag!!
    Läste att de ska lägga ner Åhléns i Handen så det kommer väl sälja ut sen hoppas jag!!
  • lillafruluva
    juliah skrev 2007-11-21 09:15:27 följande:
    lillafruluva, jag tyckte om Wilmas när de öppnade men nu är det för mkt plotter. Kommer knappt in Jag har börjat åka till Sickla när jag ändå tar mig från Nynäs. Nu har åsa börjat få in julsaker föresetn, hon har kundkväll den 5:e december
    Ja sant, och har man barnvagn så är det bara att glömma!
    Har inte varit i Sickla på år och dagar, har inget körkort än!
    Hm, kundkväll! Ska man vara registrerad där då på något sätt?
  • lillafruluva
    juliah skrev 2007-11-21 09:28:53 följande:
    Karamell, hoppas det löser sig! Det är så jobbigt att gå runt och inte vara sams, tar så mkt energi...lillafruluva, sickla är toppen! Tror inte att du behöver vara registrerad alls. Ska höra med henne lite närmre idag...hade du hittat dit nu?
    Ja, jag minns att det fanns massa fint där förut, och nu ännu mer!

Ja, det vore snällt!
    Jag kollade på kartan så nu förstår jag var det ligger!
Svar på tråden Vita hem del 6