Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Vita hem del 6

juliah skrev 2007-11-30 14:19:49 följande:
    Hej vita vännerna!Hinner inte läsa ikapp just nu, kom just hem från shoppingtur.Aina gardiner, Himlas vita hissgardin, en liten matta från Himla, lampa, ram,buxbomkrans (latmask), vackra slitna små krukor blev dagens shopping.Tips! Utanför Ikea finns ett stånd med urvackra kransar och krukor för bra pris. (Kungens kurva)Hämtade även nublupaket idag med Maileg spis och två posters, fick mina Himla kuddar och Lantliv på posten, jippiiiiiie vilken lyckans dag
    Härlig dag!!
    Fick också lantliv, har inte hunnit läsa och analysera så noggrant än, men ikväll är jag själv med minstingen, så jag har att göra när hon somnat
  • lillafruluva
    juliah skrev 2007-11-30 16:13:45 följande:
      Ok, nu får ni hålla tillgodo med opiffade bilder på kuddarna. Dörren ni ser ska vi stänga igen, kanske blir där ett litet fönster till vardagsrummet, ev sovrummet som ska byggas där.
    Åh vad det ser mysikt ut att sitta där!! Krulla in fingrarna medan man dricker te...
  • lillafruluva

Kajsa M skrev 2007-11-30 16:27:25 följande:

Ja det hade jag också velat ha!Nej i år blir det hyacinter, amaryllisar och julrosor för min del. måååånga!
    Samma här, det luktar sååå gott här hemma nu när de slår ut
  • lillafruluva

Karamell- Är det inte konstigt att de vackraste och mest personliga hemmen på nätet visas just i vår tråd??!!

• lillafruluva

Kajsa m_ mysigt, jag har också ljus i en sån bakform
    Fick massor med små gamla bakformar av min mamma igår, inte bara de runda utan andra jättevackra former också

Svar på tråden Vita hem del 6