• juliah

Vita hem del 6

Grattis lillafruluva! Så skönt det måste kännas för dig nu.

Jag har en dröm, att få jobba i den lilla inredningsbutiken 80% med en rimlig lön, och skola in barnen i oktober på en förskola som verkar så fantastiskt bra (har stått i kö i 2 år)*håller tummen*

Birks tack snälla du. Har du möjligtvis bilder på vilken utsikt ni har hemifrån? Det låter som en dröm att få bo så nära havet. jag tycker verkligen att Sverige är vackert, från söder till norr, inland och kust men nära havet måste jag få bo.

• juliah

malins, så mysigt det blev i barnens rum. Tyckte särskilt mycket om Sagas lilla skrivbord.

• juliah

lillafruluva, japp proffs ska vi bli och tillverka baljor på löpande band Skrattande
    Lysmasken stå barnen i kö till. Ekologisk mat och ur & skur verksamhet. Bättre finner jag inte i den här kommunen. Ska åka på besök snart och visa hur angelägen jag är Skrattande

• juliah

Vanilj, beror ju lite på huset men det kan absolut vara fint.

Lynn, ja den förskolan verkar toppen!

Smultron, glömde bort att säga krya på dig! Har du funderat mer på kommande tovningsalster?

Sitter med hejdundrande huvudvärk. Avskyr att ta medicin men blir nog illa tvungen till att ta en alvedon.

Jag har nästan lyckats övertala maken till att köpa ett överkast jag hittade igår, hoppas hoppas att han kommer hem med den idag. Man måste ju passa på att tjäna pengar när det är rea Skrattande

lillafruluva, du har inte kommit iväg till Asko idag eller?

• juliah

Vanilj, till grå knutar blir det säkert jättefint!

• juliah

lasse, håller tumme och tår!

smultron, ja lika bra tror jag. Ja Askorean. Där fanns mycket kvar igår och 30% gör en hel del på Bruka, Himla, Linum osv.

lillafruluva, hoppas du hittar något roligt. Fanns en Himla pläd i röd ull för 70% *tipsar tipsar*

• juliah

Smultron, I Kurvan har de stängt ner för länge sedan, i Länna! Finns det en i Barkaby? Visste jag inte ens om. Värt en tur tycker jag. Fina korgar, porslin och textilier.

• juliah

Tackar Mia!

Smultrpn aha ok. Brukar du vara i Outletbyn ofta? Linum, Noa Noa, är det något att ha?

Ninizen, tycker jag absolut att du ska köpa, ser jättefin ut.

Fotograf, bara att slå till! Hade jag bott närmre så hade jag haffat denSkrattande

• juliah

Smultron, ett ställe man bör besöka ofta med andra ord. Synd att det är fel sida av satn för mig.

Svar på tråden Vita hem del 6