Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet
    Kickan07 skrev 2007-11-08 19:41:29 följande:
    Gokväll!Trots att jag inte bidrar med några bilder till tråden (förhoppningsvis blir huset färdigt nån gång så även jag kan visa lite) undrar jag ödmjukt om jag ändå kan få komma in i era bildgalleri? Det skulle vara såå roligt!Vad roligt för dig VSM att du fått sålt två lampor till. Det var jag som köpte en av dig tidigare i höstas och velade (mitt andranamn) om jag skulle ha en eller två. Lampan ligger fortfarande nerpackad i kartongen i väntan på flytt. Den kommer nog bli kanon i vårt kök sedan! Tack för hjälpen Du hade det förresten jättefint hemma hos dig!
    Ja, gissade att det var du men var inte säker! Tack, just nu känns det inte så fint! Hade nog gärna hängt ett tag i en furu gillestuga bara för miljöombytets skull .
  • Det ljuva livet
    Kickan07 skrev 2007-11-08 20:05:20 följande:
    Tack mimmiVsm-Vet precis hur det är att vara hemma och ha tråkigt. Extra jobbigt när barnen är sjuka.. Själv tycker jag dagarna går såå långsamt när min man åker till bygget direkt efter jobbet och inte kommer hem förrän sent. Tro mig, jag älskar verkligen min son men i bland behöver man prata med någon vuxen! (förlåt att det var ot) Då är det iaf kul att smita in här emellanåt
    Tur att det här stället finns! Annars hade jag garnterat blivit GALEN av fyra dagar i magsjukekarantän med rara gossarna. Det ligger något i att barnen är sötast när de sover . Hur går det med bygget?

Nu ska jag ta på mig målarkläderna och sätta igång med målningen som jag skjutit på i en och en halv månad.
  • Det ljuva livet
    LCroft skrev 2007-11-08 20:11:59 följande:
    Kickan du är tillagd Skummade väldigt snabbt förbi bilden av mimmis säng Den är så fin att det gör ont! *suck*
    Jag undvek med att titta för noga på den .
  • Det ljuva livet
    Hjorthan skrev 2007-11-08 20:13:03 följande:
    Är det äggstockarna som mumlar igen?
    Mina brummar som små humlor! *Makens kulor springer in i kroppen och gömmer sig bara jag nämner siffran 4:a*
  • Det ljuva livet
    Hjorthan skrev 2007-11-08 20:15:04 följande:
    Ungefär som det varit hos oss också ett tag! Men skam den som ger sig, kanske en dag............
    Precis ! *envis som en åsna*
  • Det ljuva livet
    numberone skrev 2007-11-08 20:21:07 följande:
    Vill du ha en bebbe till??
    Just nu vill mina äggstockar det. Helt galet eftersom jag varit hemma i tre dagar med alla sönerna och följaktligen borde vara rejält avskräckt! Vi får se hur det blir . Det är det där med en dotter som spökar ibland.
  • Det ljuva livet
    Hjorthan skrev 2007-11-08 20:27:33 följande:
    Det verkar som om vi är ganska många 3 barns mammor som vill utöka skaran ja!!
    Har man redan tre så känns det som att en till inte blir så stor skillnad, eller hur?
Svar på tråden Vita hem del 6