Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

numberone skrev 2007-11-08 20:30:12 följande:
    hihi va mysigt men jisses om nån hade sagt till mig innan att jag skulle må så här kanon sketa illa så hade jag övervägt det hela mycket noga illamående 20 timmar om dygnet är inte härligt..... suck!! men det är väl övergående
    Du glömmer bort det där sen Men det är inget roligt när man är där! Kram.
  • Det ljuva livet
    mimmi006 skrev 2007-11-08 20:45:20 följande:
    Kajsa- ja, just det... , har ingen bild när framsidan sitter fast! VSM- haha... *ser hur makens kulor är skräckslagna*Nu har jag fått grönt att sälja vår gamla Tomelilla 3-sits... vad kan man ta för den? Klädseln är sandbeige och sen har jag ett gammalt i rött!1000?2000?
    Mellan 1000-1500kr tror jag på, kolla vad de andra ligger på som säljs i din närhet.
    lillafruluva skrev 2007-11-08 20:45:53 följande:
    Tycker det är en typisk hallmöbel!
    Ja, men är den fin? Har fått den av svärmor och kan inte bestämma mig.
  • Det ljuva livet
    korall skrev 2007-11-08 21:36:40 följande:
    kikar in lite snabbt men orkar inte läsa ikappmhow- oj vad mkt fint du gjort och vad snygg segelbåten blev med nytt tyg!en liten fråga också- vem är det som har en superdupersymaskin hemma som var med i förra swapen?
    Det är väl Lasseliten?
    Ankmor skrev 2007-11-08 20:59:15 följande:
    Varför har du en sådan och inte jag? Den är ju underbar!
     Du kan då köpa den om jag bestämmeer mig för att den inte  passar .
    numberone skrev 2007-11-08 20:59:22 följande:
    VSM:Kan bli jätte söt i vitt för det var hemskt vilken gräslig färg den har nu!! Håller med lillafru i frågan om knoppen, byt den till nån annan så blir det kanon!!
    Knoppen är borta!
    jezzzica skrev 2007-11-08 21:06:30 följande:
    den var verkligen jättefin! ja kalrt den passar i halen kan inte tänka vart annars den skulle passa?
    Tack!
    lillafruluva skrev 2007-11-08 20:55:59 följande:
    Hm, det ser man nog när den står i hallen och man ser helheten! Tänkte du ha kvar knoppen eller byta??
    Nä, den fula knoppen har jag redan skruvat bort.
  • Det ljuva livet
    lillafruluva skrev 2007-11-08 21:52:36 följande:
    Måla på och visa oss då!!
    Har redan grundmålat klart. Nu får jag vänta ett tag tills jag kan måla igen.
  • Det ljuva livet
    juliah skrev 2007-11-08 21:56:03 följande:
    Ni som är med i swapen, hur stor ska påsen vara man skickar i?
    En xl-påse? Vad du är vaken sent !
  • Det ljuva livet

Juliah: Du kan ju hoppas på bilder imorgon . Lycka till med shoppingen.

MichaelaW: Klart du fixar panelskivan, be en kompsi hjälpa dig bara för man behöver vara två. Håller tummarna att du kommer in .

Lillafuluva: Håller tummarna att du med kommer in .

Drömde också om att bli bm och läste till uska för den sakens skull. Nu har jag ändrat mig och vill bli något slags arbetsledare när jag blir stor.

Lasseliten: jag har en brun elxtrolux som inte riktigt tycker om mig .

• Det ljuva livet
    lasseliten skrev 2007-11-08 23:12:23 följande:
    VSM  - min elna är iaf viiit Nep, nu är det god natt! Har både lantliv och Vakre Hjem att bläddra i.
    Lyllo dig!

Dags att värma vetevärmaren till fötterna, jag är helt galet frusen. Funderar på att fylla mina duntofflor som är för kalla med vete.
  • Det ljuva livet
    MichaelaW skrev 2007-11-08 23:15:23 följande:
    Värsta Supermamman: Du har verkligen gjort mig glad  jag ska läsa lite mer på deras hemsida om hur man ska göra och så ska jag leta upp butiker där dom säljer deras panel. Jag vet vad jag kommer att drömma om inatt.... jag med en hammare i handen.  Nu ska jag också gå och sova. Imorgon har jag bara en lektion och sen är jag ledig. Det blir lite shopping för mig imorgon med bla. varmare vinterkläder åt Elias, glögg och lite små saker från Åhléns... God natt på er!
    Fast du behöver inte ens en hammare . Bara lim!

Sov gott Vita vänner !
Svar på tråden Vita hem del 6