Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

gemelli skrev 2007-11-10 20:46:33 följande:
    vsm,Ja det kan nog vara som mimmi säger. Att man helst vill se ett vitt bord där Sen tror jag att jag gillar den övre bilden bättre då "mina" kuddar ligger i soffan på den bilden
    Ja, det är ju inte riktigt lika fint på bägge bilderna . På ena bilden är det stajlat och på andra ser det ut som det gör mest hemma hos oss . Dina kuddar ska få komma fram till jul .
  • Det ljuva livet
    gemelli skrev 2007-11-10 20:50:59 följande:
    Tycker bordet är jättefint. Kanske lite i kortaste laget gemfört med soffan  
    Det går att dra ut två skivor. Och hur många gånger har jag inte sagt till dig att sluta rodna när du är ärlig ! *ser sträng ut* Du har du ingen magbild? *bebis och magsugen*
    mimmi006 skrev 2007-11-10 20:51:01 följande:
    Jag tycker att det är jättefint! Och jag tror att jag skulle behålla det precis som det är. Tänk vad fint med patinerade lerkrukor på, fina band runt om och julrosor eller myrtenträd i!
    Skivan är så tråkig att jag måste göra något åt den. Men det låter fint när du beskriver det så.
  • Det ljuva livet
    gemelli skrev 2007-11-10 20:57:55 följande:
    VSM,Hihihi ja jag kanske ska lägga ut en magbild så ditt bebissug lägger sig. Ser ut som ett hus just nu Mina ben är som stockar, väldigt sexigt
    Tror inte det hjälper . Om inte ens fyra dagar i magsjukekarantän med galna söner har hjälpt så....
    *Tittar på min egen magbild och blir nostalgisk* http://www.familjeliv.se/krypin/varsta_supermamman/gallery/phpeskaxg.jpg
  • Det ljuva livet
    LinaoMatilda skrev 2007-11-10 21:01:55 följande:
    Fin mage Jag saknar sparkarna och bökandet i magen, en liten som ville göra sig påmind
    Tack, du vill inte se den nu . *mmm sparkar...*
  • Det ljuva livet
    mimmamum skrev 2007-11-10 21:04:04 följande:
    Tack för alla tips! Jag har bestämt mig för att prova att sy själv!  Jag har sett ett smalrandigt beige och vitt tyg från nyblom och kollen, det får det bli,borde väl inte vara alltför svårt eller?Gillar Himlas randiga men tycker det är lite för dyrt, vill helst inte ha blått!VSM, bordet är urgulligt men jag gillade också köket som det var innan, kändes öppnare och bordet såg så litet ut mot soffan! Du kanske kan ställa det någon annanstans?
    Den här tjejen har sytt ett högt spjälskydd: http://www.familjeliv.se/krypin/ladylee/galleri.php?cur_album=Prylar

Om jag bestämmer mig för att det inte ska stå i köket frå det flytta in i arbetsrummet som pysselbord.
  • Det ljuva livet
    mimmi006 skrev 2007-11-10 21:04:51 följande:
    mmm, det ser ju riktigt spänstigt ut! VSM- du får locka fram kronjuvelerna ikväll, så här kan du ju inte ha det
    Nä, inte nu . Jag vill inte bli gravid förens tills i maj. *i min värld är graviditeter något som planeras exakt * Vem vet, det kanske bara är en fas som passerar, jag är ju onekligen rätt trött på de jag har titt som tätt.
  • Det ljuva livet
    Kajsa M skrev 2007-11-10 21:09:55 följande:
    Nu har ni smittat mig också med allt bebis-prat! Har idag bestämt namn på min tredje!
    Vad duktiga ni varit! Bilder? Vad ska trean heta?
  • Det ljuva livet
    LinaoMatilda skrev 2007-11-10 21:07:13 följande:
    Hr ni sett en röd julgransmatta som det står "god jul" på i vitt från bruka? Såg den idag och blev sugen på att köpa den. Tänkte bara höra efter lite åsikter Har funderat på att sy en själv, men den vill inte bli rund... tror formen kallas för "fantasi"
    Det låter fint! Vad händer med din, varför blir den inte rund?
Svar på tråden Vita hem del 6