Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

Godmorgon!

Vad sugen jag blir på smörgåstårta.

Enji skrev 2007-11-09 07:43:32 följande:
    Godmorgon tjejerNågon som såg ...ja, vad heter det nu..nånting "deckarna" på tv4+ kl.20. De var ju i Finland på loppis bla. Ganska kul o titta på..Lcroft -> duktig du e som fixar själv. Fast jag får nog säga att du också brukar vara väldigt duktig juliah Usch mår lite sådär idag. Har nog fått en släng av sonens magsjuka. Eller är det VSM som smittat mig
    Wops! Sorry !

Surfturf: Grattis !

Bandykillar: Hur går det med kökstapeten?
  • Det ljuva livet

Men vad f*n!! Varför försvinner texten från just det inlägget??

Jag är sugen på att bygga en hylla som ska hänga över vår säng, http://www.familjeliv.se/krypin/varsta_supermamman/gallery/phpzlmvps.jpg . Har sett en som är precis som jag vill ha den bara alldeles för dyr och 60cm för kort. Men den borde inte vara så svår att bygga själv: http://www.familjeliv.se/krypin/varsta_supermamman/gallery/phppe3hxh_thumb.jpg

Hade det blivit fint?

• Det ljuva livet
    Karamellfabriken skrev 2007-11-09 10:03:02 följande:
    Usch, jag har verkligen blivit våldsamt rädd för vinterkräksjuka.Förra julen körde vi och hela släkten drygt 50 mil för att fira jul hos min syster och hennes familj. Vi hinner knappt innanför dörren innan den första insjuknar. Därefter avlöser vi varandra.Jag kan säga att det hotellrum vi lämnade efter oss är det skämsigaste jag gjort i hela mitt liv. Vi fyllde den ena sopsäcken efter den andra med nedspydda lakan och handdukar. Allt var nerkräkt. Vi var så dåliga att vi inte ens kunde ta oss till toaletten. Tre dagar avlöser kräk, svimningsanfall och magsjuka varandra. Sedan kastar vi in alla våra äckliga prylar i bilen och kör den långa vägen hem igen.När vi gick från hotellet hörde vi att det kräktes inne på de andra hotellrummen också. Vi hade smittat alla.Fy, värsta julen någonsin.En person i hela släkten klarade sig. Han satt glatt och mumsade julmat .Men jag har hört att vitpepparkorn ska funka så nu lär jag aldrig åka på julfirande utan att bottna med en näve sådana.
    Fyyyyy! Era stackare.
Svar på tråden Vita hem del 6