• juliah

Vita hem del 6

Himmelbit, å, bild? Jag köper inget till mig själv, straffar mig själv. SEN, när magen blivit liite mindre...köpte en svindyr kudde istället, den kan man lägga på magen på kvällarna så slipper man se eländet Skrattande

• juliah

uden udtagning  Vad betyder det? Någon som är en fena på danska?

• juliah

Ammade en sväng och kom på vad det betyder!

• juliah

Godmorgon! Lasse, du kan ju få dem uppsydda. Så blir det nog till tvättstugan hos oss...
    Tygbutiker brukar ha den servicen.
    Finns fina linnelängder på Ikea annars, minns inte vad de heter dock.

• juliah

Bea, tvåan! Med lite uppstyrning av mig Skrattande Jag ser med glädje framemot att få julpynta med barnens dagisalster framöver.

Vi firade med paket och frukost på sängen. I övrigt en riktig "slappardag". Just nu håller maken på att trixa med dörr in till tvättstugan, det blir en med glas och spröjs. Gav fria händer så jag vet inte hur den ser ut ännu...

• juliah

Jag har redan ordnat med en liten gran till Noells rum Glad
    Men som sagt, här kommer det att bli blandad kompott i stora granen framöver.

• juliah

malins så roligt att ni ska göra om, grattis!

• juliah

Tack snälla ni Glad! SOM jag har längtat efter denna tvättstugan. Nästa gång får ni se den helt färdig det lovar jag.

Släpper in er som vill se.

• juliah

Himmelbit, får man se bild? Sådär är det ofta, något som bara hänger med år efter år utan att man reflekterar över det.

Svar på tråden Vita hem del 6