Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita hem del 6

Mimmi - bilder tack

Juliah - Har du ingen du kan låna av? Hur är det förresten med Emmasa? Har tänkt på henne.

Här hemma har sonen på något sätt lyckats sno åt sig en blå tuschpenna. Kuppen skedde igår kväll....och den är borta....det säger sonen när jag frågor honom också...bota, säger han och viftar med sina blåfärgade händer....Har letat överallt, sååå nervös för att han ska hitta den igen och typ måla väggarna, soffan, ja, rubbet blått!

• lasseliten

Tack Juliah!

Idag var vi ute på skogspromenad...eller i jungeln som ett av barnen sa Hittade iaf fin mossa och nått som ser ut som grangirlanger, fast det växte på marken?! Undar vad det är för nått jag hittat? Fint var det iaf Ska se om skaparhjärnan kan skakas igång så här på kvällskvisten...

• lasseliten

Juliah - nope, är lyxhustru för tillfället! Eller nja, sa upp mig från mitt tidigare jobb för att kunna flytta hit...funderar på vad jag vill hitta på. Kanske blir det samhällsplanering eller så blir det något annat..har fått nys om att en jättemysig butik i stan ska säljas...de har massor med fint, bruka, keramik, smycken, träleksaker till barn...massa fint helt enkelt! Vet bara inte om jag fixat en butik med småbarn och en man som jobbar borta stora delar av veckan... Har iaf sagt till om att jag är intresserad!

Oj, så långt det blev! jaha, nu vet ni lite om hur jag går och funderar om dagarna

• lasseliten

ja, jea du har ju koll! Får intervjua dig innan beslutet måste tas. men det är ganska långt bort nu...tror jag. Har hela min familj i stan. Mamma hjälper gärna till på helgerna har hon sagt. Sen har jag två systrar också, tror att de är ganska billig arbetskraft

Svar på tråden Vita hem del 6