Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Så, nu kan jag inte vänta längre....Nu åker julstjärnorna upp! Nån annan som är på G? Oskyldig

Min ursäkt är att vi ska till sthlm fredag-lördag så jag hinner inte då

• lasseliten

Juliah - Skönt att höra att fler är på gång! Tror inte att jag har hunnit gratta dig till Lantliv-grejen. Ert hem är heeelt underbart, kom ihåg det! SÅ du inte stressar upp dig för mycket...Det kommer att bli underbara bilder! Till sthlm ska vi bara och fira en 40-åring, kanske hinner jag med lite shopping på lördagen!  Fast, eg. borde jag handla julklappar Fundersam..  

Fluffis- Så fina kort! jag röstar nog på 2:an. Gillar att sonen är mer rakt framifrån där.    

• lasseliten

idag har jag varit och köpt buxbom. Tänkte binda smala kransar att hänga i några fönster. Sen slank det visst med en julros och och två narcissus med

• lasseliten

Juliah - jag köpte löst i en blomsterbutik. Fråga, för denna hade bakom kassan.

Nu har sonen vaknat efter sin seeena lunchvila. Nu ska vi leka med bilar

• lasseliten

Hej vänner!

Mori - usch, vilken dålig läkare. Bli alldeles ledsen och samtidigt förbannad när jag läser om hur han behandlade er. Anmäl honom! KRAM! Och krama sjuklingen också!

Mimma - jättefint i bloggen!

Funderar, hur gör man om man vill lägga ut bilder från exempelvis ikea i sin blogg, ska man fråga om lov först? Hur gör ni?

• lasseliten

Jag slänger vissa tidningar. Typ Hus och hem, sköna hem, Family Living. Sparar Elle interiör, Lantliv och de få jag har av Vakre Hjem. Men visst, jag har alldeles för mycket tidningar.

Svar på tråden Vita hem del 6