Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita hem del 6

nu sitter jag här med massor med fina swapgrejer runt mig! Det har varit julafton heeela förmiddagen! Tack ALLA swapare för jättefina saker!!

• lasseliten

Michaela - GRATTIS, vilken rolig nyhet!

Knyttis- jättesöt gris!

MiaMariah - kul att ha dig tillbaka! Håller tummarna för datorn och dina bilder!

Malin - nä, fy så tråkigt! Hoppas att det "bara" är feber. KRAM

tar en FL paus. Känner att jag har massor att fixa med samt att sonen går igenom en ganska tuff period med mycket missnöje och det tär på oss båda!   Hoppas att jag är tillbaka igen på måndag med nya krafter. Hoppas att ni alla får en härlig helg! KRAM!

• lasseliten

hej vita vänner!

Tillbaka efter min fl paus. Massor att läsa ikapp....vad ni skriver!

Här hemma är källaren full med möbler som målas...vita såklart. har hunit klä om min kökssoffa och en stol till Ebbe. Stolen kläddes om med det bruna elefanttyget från Svenskt tenn, den blev så fiin! Tyget shoppades när vi var i sthlm för några helger sen. Bilder kommer!

Syltan - åååååh, så mycket fint du visar. Vill ha ALLT!! Skicka hit det bums!

Bea - just nu är jag inne i ett stimm...men du ska vet huuur lääänge dessa möbler har varit omålade. Ibland är det så svårt att få ändan ut vagnen. men inspirationen kommer tillbaka. Tycker att du ska krypa ner i soffan och vänta till den kommer tillbaka. För det gör den snart! KRAAM!

Peak - nä, fy lider med dig! KRAM till dig med!

• lasseliten

tack mimma! Känns så skönt att vara tillbaka...sonen var till salu i början av förra veckan, inget dög och tillslut var vi båda heelt slut. Så jag kände att jag behövde all kraft till honom. Men det vände i slutet av veckan och nu är han min vanliga alldeles underbara lille Ebbe Tur, för jag gillar ju E och ville egentligen inte sälja honom

Svar på tråden Vita hem del 6