Inlägg från: Daggdroppen |Visa alla inlägg
  • Daggdroppen

Vita hem del 6

Åååh så skönt med helg!!!!

Ser att jag får gratta Kajsa till jobbet!!! Vad kul!!! Vi blir ju nästan kollegor nu I allafall kanske vi kan utbyta tips och ideér

Det är ju inte världens lättaste, många utmaningar, men visst är det kul också!!!

Bara vi kommer ihåg att tänka på oss själva och ta hand om oss också   Lätt att man tar jobbet med sig hem och har det i huvudet dygnet runt tillsist... Ett stort Lycka till!

• Daggdroppen
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-07 21:04:13 följande:
    Nja, hejar som vanligt första tävlingen. Är han bra så kan jag ta det nästa tävling. *snacka om pinsamt att vara morsan som står med skylt och tuta och blåser när alla andra kommit i måla för länge sen!
      Ha ha Lycka till!

Tänkte göra en liten kul förfrågan..

Hejar ni på Marie eller Amanda????

Jag hejar på Marie! Tycker hon är ganska rolig och dessutom är hon ju som de säger, en sångerska av världsklass.  Amanda är också duktig, men hennes stil är inte alls min stil, så därför hoppas jag Marie vinner!
  • Daggdroppen
    LinaoMatilda skrev 2007-12-07 21:22:07 följande:
    Ja ibland tröttnar man fort på vissa färger. Är det målat eller tapetserat där nu?Fluffiga: Ser du också på Idol? Jag får tyvärr inte in kanalen. Men jag hejjar på Mari (kollat på deras framträdanden på youtube)
    Japp, klar jag gör Har alltid sett svensk tv. Lyxigt va?
  • Daggdroppen
    emmasa skrev 2007-12-07 21:45:47 följande:
    Paus i idol Skriver lite efter några veckor. Har varit in och kikat då och då i tråden men inte orkat skriva något. Nu börjar saker och ting kännas lite mer hoppfullt har tom lyckats med ett blogginlägg. www.alfridashem.blogg.seVsm: Måste bara säga att du är en hemskt pinsam mamma   Skylten var jättesöt!
    Oj. Jag har nog missat allt detta då jag flyttat och varit utan internet. Jag håller alla mina fingrar och tår för att det ska gå vägen för er!!!!!! Många tankar till dig, pyret och er familj
  • Daggdroppen
    LinaoMatilda skrev 2007-12-07 22:00:51 följande:
    FLuffiga: Vill inte höööraa! *håller för öronen* VSM: Men den är ju t.o.m. vit Emmasa: Hoppas bebisen håller sig i magen nu. Lycka till!
    hihi
    Himmelbit skrev 2007-12-07 22:02:35 följande:
    Amanda är min absoluta favorit!!!
     Är jag den enda som håller på Marie???
  • Daggdroppen
    Himmelbit skrev 2007-12-07 22:07:14 följande:
    Menar ni att det finns människor som INTE sitter med tårarna sprutandes och gåshud när de hör denna?!

Hihi, jo jag

Det var nyss en ganska kul parodi på henne i tv med just den låten
  • Daggdroppen
    Himmelbit skrev 2007-12-07 22:14:20 följande:
    Erkänn att du sitter med tårarna drypandes.... Jag såg den också
     Inte för att hon gjorde låten bra, utan för att jag blir så löjligt pinsamt glad för deras skull Jag börjar tjuta om andra gör det eller annars bara ser allmänt lyckliga ut
  • Daggdroppen

OJ så fina hem alla har Visserligen så har jag ju sett alla bilder redan många gånger om, men det är liksom extra förstummande att se några av de samlade sådär

Som tagna ur inredningstidningar hela bunten!!!!

Så ta åt er alla ni som visat fina bilder!

Vi har varit på tvåårskalas idag. Kul! Men mindre kul var attnär vi redan hade varit där en bra stund så kom det fram att en av kusinerna hade spytt i bilen på väg dit och han var verkligen inte lik sig själv... Och dessutom hade det gått någon form av magsjuka på skolandär han går... SHIT! Det är ju inkommande vecka som sonen ska opereras (torsdag) och jag vill verkligen inte att han blir sjuk då. Han har ju varit förkyld hela hösten men börjar bli bra nu. Håll tummarna för att vi klarar oss. Jag har faktiskt inte tid att bli magsjuk just NU!

Svar på tråden Vita hem del 6