Vita hem del 6
men du måste ha plus för att sära på varje medlems citat.

Hej och pust!
Det har varit en hektisk dag. Började skriva en ip på morgonen kl 9.30. Satte in en stek samtidigt i ugnen. Klockan 11 blev det bestämt att vi ska ha kalas för maken som fyller nu i veckan. Ingen annan mat var gjord och steken var inte klar. Och ingen tårta hade jag. Och huset var i allmänt kaos. Ännu värre. Gästerna skulle komma kl. 13.00! Före det skulle potatis och morötter skalas och kokas, sallad göras, sås kokas, äta lunchen, huset städas, och tårta bakas. På TVÅ timmar!
Det gick med nöd och näppe och jag hann få allt klart. Bakade en marängtårta på några minuter,för någon gräddtårta eller annan skulle ha tagit för länge. Men dundergod blev tårtan i sin enkelhet!
Vad har ni andra gjort?
Vad tror ni en tavla från Skalp kalligrafi skulle kunna kosta? Gör hon bredare tavlor än med en bräda?
Skulle vilja köpa en till min bästa vän som gifter sig i sommar. Kanske storlek 20*30 eller ditåt. Med några fina ord/ vers skriven på.
Fina bilder på adventsljusstakar Jag gillar min så mycket så första ljuset har snart brunnit ner
Alltså det där var den nya, där första ljuset nästan brunnit ner redan