Vita hem del 6
Snowgirl, oj vilken historia. Fy så jobbigt! Skickar en stor kram till dig!
LCrofts ord var visa, ta åt dig av dem!
Snowgirl, oj vilken historia. Fy så jobbigt! Skickar en stor kram till dig!
LCrofts ord var visa, ta åt dig av dem!
Är det inte typiskt när man ska iväg, då sover lillen hur länge som helst! Vi ska på kyrkis, men han verkar bara vilja sova, har inte hjärta att väcka honom heller, jag kryper snart på väggarna, vill uuuut!
Tror ni att det dimper ner några swappaket denna vecka? Längtar så!
Knyttis, vilka ord, jag är helt stum! Tack! Jag hade planer på att härmas med att trycka, men funderar nu på att bara skriva med en markeringspenna! Tyckte det blev lite för dyrt att köpa ett helt stämpelset för några hundra bara för att sy några stjärnor!
lasse, underbar julinspiration! Jag längtar till helgen då jag ska shoppa julblommor för hela barnbidraget!
Bea, fy så otäckt! Tänk att din kollega satt och tänkte så! Hoppas det går över för dig!
Jo, jag har faktiskt mailat sextiotals villan och frågat om hon vill idka lite pysselbyteshandel! Hoppas, hoppas!
Heter det markeringspenna? Märkpenna menar jag ju!
Jättefina! Ja hon har skrivit priser på allt, hennes senaste, julgrisarna var så söta!
Godmorgon! Vilken skåpterror!
Michaela, jag skickar en styrkekram till dig! '
Mimmi, stackars liten och stackars dig, jag blir helt galen utan sömn!
juliah, de är bra med besök, det är då man får det mesta gjort! Ska bli så spännande att se i Aftonbladet sedan!
Jag missde en hel del igår, var på syjunta och sydde julstrumpor och virkade lite, jag fick experthjälp med virkningen, jag hade ju virkat helt galet!
Juliah, ja visst var det! Jag är forfarande lite tveksam på om jag skulle ha rader eller inte, jag valde rosa rader, men det hade nog varit finast helt tomt!
Här är Albins julstrumpa, puh, nu ska jag och fästmannen få en varsin också, det tog längre tid än jag trott! Den är sydd efter mönster från Tildas julbok, men snöflingan har jag härmat lite från dig juliah, älskar din strumpa!