Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

MiaMariah, fiiint! Jag vill också ha ett sådant fat!

Nu är jag stolt över mig själv! jag har betalat in pengar på mitt skattekonto i förebyggande syfte då jag har Hobbyverksamhet, lite sorgligt känns det ju då dessa pengar hade varit roliga att shoppa för, speciellt när jag ska till gruvgatan13 imorgon, men det lönar sig nog!

• mimmamum
    juliah skrev 2007-11-23 16:50:43 följande:
    Heeej, tröttare än efter en förlossning Kommer in senare eller imorgon för en superdetaljerad rapport
    Åh så spännande!

Gissa om smeten till saffranstryfflarna var god! Nu står de på kylning får visa när de är färdiga (om de nu blir fina bollar )!

Juleja, vad skönt!
  • mimmamum

Himmelbit, så fint skåpet var! Det andra också! Söt pålle också! Flört

Jag har handlat vita julblommor idag, amaryllisar, hyacinter och julstjärnor, ska fixa lite naturmaterial imorgon och plantera - julen sprider sig i hemmet!

Var även på Gruvgatan 13 där en ljuslykta från monika johansson inhandlades, sååå fin!

• mimmamum

Godmorgon!

Himmelbit, just den ljusstaken kikade jag på igår på Gruvgatan13, tänkte ta bort ljushållarna och använda som blomlåda! Men den var lite för dyr tyckte jag, men så fin!

Knyttis, finfina bilder, älskar bilder i tråden!Flört

MiaMariah, de såg underbara ut! Jag börjar verkligen inse charmen med tryfflar, ej dock de med mörk choklad ännu, jag vill ha vit!

Jag har fått en beställning från en nätbutik! Hon vill ha 20 hästar så jag har verkligen bråda dagar nu, men det är så skoj! Tänk vilka möjligheter man får genom att blogga, det kan nog juliah skriva under på! Glad

• mimmamum

Tack snälla du juliah!

Åh så fin trappen blev! Jag ser att du har en sådan fin mistel också! Lite granris och några lyktor låter rikitgt juligt!

Jag köpte en liten ljusslykta från Monika igår, vänta så ska jag ta bild! De hade massor av olika mönster att välja på!

Svar på tråden Vita hem del 6