Vita hem del 6
lillvida, Lantliv är en av mina favorittidningar, den är jättebra!
Vi har en vit tripptrapp, köpte den hos 1klass.se den var ju iof vit från början, så målningstips har jag inga!
Men så fint ni pysslar! LCroft vad fint det blev och vad snabb du var!
Pärla, underbara muffinsar till fåglarna!
eller en skål!
Godmorgon!
Juliah, det är så spännande, jag kan riktigt känna i kroppen hur det pirrar i din!
Har missat några sidor, har Helena Skarp öppet av någon speciell anledning på söndag, julmys eller? Önskar att jag kunde åka dit igen, det var så fint!
Idag ska jag följa med mamma till en släkting, jag kommer längta hem till postlådan och SWAPPAKETET! Tjohooo!
Så fint juliah! Jag hade sådan tur med min säng (eller Albins). Jag letade ju som en tok efter spjälskydd, kollade på Lexington, Himla och IKEA, planerade att sy ett! Sedan visar det sig att min kompis har ett helvitt med smala ränder från Babyproffsen, hon skänkte det till mig! Jag är så glad, det passade perfekt! Byteshandel är bra!
Glömde säga att hon i utbyte redan fått två kuddfodral av mig! Så nu är vi båda glada!
juliah, är det samma som Gemelli? Jag gillade verkligen det beigerandiga, men det var för dyrt!
Tusen tack till alla SWAPPARE! Jag är så nöjd! Det var riktigt mysigt med lilla julafton redan!
Brukas glöggmuggar är ju jättefina! Jag såg även några från Höganäs i en inredningstidning, de var jättefina!
Ja nu när julen verkligen närmar sig är det väl ok att skriva om den även här?!