Inlägg från: Septemberpyret |Visa alla inlägg
  • Septemberpyret

Vita hem del 6

FruPuffen skrev 2007-12-26 20:53:20 följande:
    Var och rotade i förrådet i går och hittade en gammal väska som maken fått från jobbet!Tyckte det var lite kul att lägga den på vårt vitrinskåp :
    Läckert!
  • Septemberpyret
    gemelli skrev 2007-12-26 20:58:37 följande:
    Han är ju idag bara 6 veckor... men det är tydligen mkt malaria där nu...Och man ger inte malariaprofylax till sånna små barn!Sharaton har bygget ett sånt fiiint hotell där nere som jag skulle vilja besöka
    Trevligt! Får jag förresten kika in hos dig?
  • Septemberpyret
    FruPuffen skrev 2007-12-26 20:55:01 följande:
    MiaMariah: Vackert, som vanligt! Har nytt i bloggen förresten, vårt matrum! www.etthusivitt.blogpsot.com
    Jättefint som vanligt! Var har du hittat "tidningslådan" du har på pallen...?
  • Septemberpyret
    Daggdroppen skrev 2007-12-26 21:02:44 följande:
    Snygg!!!Ingen som ville tycka till om handdukshängare???
    Gillade den "finska varianten" du lagt in bild på! Har den andra själv, men den ligger i förrådet just nu pga platsbrist...
  • Septemberpyret
    Karamellfabriken skrev 2007-12-26 21:07:03 följande:
    Idag har vi varit flitiga och byggt en hel sektion i köket.Lister och kakel och annat saknas ju ff förstås.www.familjeliv.se/krypin/karamellfabriken/gal...
    Jättefint! Vaad flitiga ni är så här i juletider! Själv har jag mest ätit knäck och druckit julmust! *dåligt samvete*
  • Septemberpyret
    Himmelbit skrev 2007-12-26 21:13:52 följande:
    Jag kan inte se din sida - kommer till ngn sida om Bible Studies... bla bla bla när jag klickar på länken. Förra gången stängdes hela webbläsaren ner...
    Det beror nog på att länken är felstavad... ta den i "foten" istället...
  • Septemberpyret
    FruPuffen skrev 2007-12-26 21:15:53 följande:
    Tack, igen . Den kommer från house doctor och är beställd från www.hemmetsallarum.se
    Tusen tack!
  • Septemberpyret
    jerka79 skrev 2007-12-27 16:29:08 följande:
    Hej alla "vitahemmare". Hoppar in här med en liten fråga till er...Tänkte eftersom ni har mkt vitt. Jag är på jakt efter ett vitt sängöverkast, har letat som en tok i ett par månader nu men... Har ni nå spontant tips? God fortsättning!
    Har för mig att jag såg vita på Indiska när jag var där senast...!
  • Septemberpyret

Kajsa M skrev 2007-12-27 19:35:03 följande:

Måste bara säga också att jag köpt enmassa nya växter till mina krukor. Det blev vit hortensia, ranunkler, hjärtan på tråd på båge och myrten. Åh så härligt med lite fräscht i fönstren. Har ju inte en endaste julblomma pga allergin så jag får frossa i lite annat fint istället!
    Härligt med ny säng, er tomte skulle man ha haft...! Har allergin blivit bättre...?
Svar på tråden Vita hem del 6