Inlägg från: Septemberpyret |Visa alla inlägg
  • Septemberpyret

Vita hem del 6

Himmelbit: Sluka apelsinen snabbt och kolla i din GB...!

• Septemberpyret
    Himmelbit skrev 2008-01-13 21:52:43 följande:
    Din eller min GB?!
    Skämtare där, det vet man aldrig!
  • Septemberpyret

Hej!
    Kikar in i tråden och säger hej, hoppas att allt är bra med er! Vad kul med en träff, jag ska kolla om jag kan då! Sen lilltjejen började dagis och vi båda jobbar heltid är det svårt att hitta tid att sitta framför datorn, men jag kikar in ibland och "tjuvläser" lite om vad ni gör...! Vi har precis fått de slutgiltiga ritningarna på vår utbyggnad, det blir såååå fint. Så nu är det "bara" byggandet kvar...! Ser att det är fler hästttjejer här i tråden, jag har också börjat igen på äldre dar = jättekul! Ha det gott!

• Septemberpyret

Kajsa M skrev 2008-01-30 20:15:45 följande:

Hej! Kul att se dig! Det var länge sen! Va spännande med utbyggnaden!! Hur mkt ska ni bygga ut och vad blir det för rum i utbyggnaden? *nyfiken*
    Jo det är jättespännande, men mycket som ska väljas! Det blir ca 37 kvm i 1½ plan + källare, i nya delen blir det kök (nere) och badrum + vårt sovrum uppe. Sen blir det ju en hel del förändringar i den befintliga delen också! Ska se om jag kan lägga ut ritningar imorgon! Hoppas att allt är bra med dig!
  • Septemberpyret
    mimmi006 skrev 2008-01-30 21:07:50 följande:
    Hej hej! *vinkar* Här har du en till som inte är så aktiv här längre, hinner inte med ... Det ska bli jättespännande att följa renoveringen!
    Hej Mimmi! Hoppas att allt är bra med er! Hur går det med övervåningen?
  • Septemberpyret

Kajsa M skrev 2008-01-30 21:13:05 följande:

SeptemberpyretSå kul! Vill gärna se ritningar! Ja det är ju en hel del val när man bygger, men var glad att du vet vilken stil du gillar. När vi byggde för 4 år sen så var jag vmitt emelllan det lantliga och det moderna. Fegade vid några val. Tänk om jag hade lärt mig min vita stil redan innan....Hur mår lilla Mira? Min Mira fyller 3 år idag.
    Jag är glad för att jag bestämt mig för vitt och ljust och för att jag äntligen får mina "gamla", "höga" fönster med korsspröjs längst upp! Min Mira mår bra, hon trivs toppen på dagis! Men det är lite svårt för föräldrarna att få ihop vardagspusslet! 3 år, vilken stor tjej då får du hälsa och gratta! Laddar ni för barnkalas i helgen då...?
  • Septemberpyret
    mimmi006 skrev 2008-01-30 21:21:05 följande:
    Det går sakta, vi ska slipa golvet däruppe i helgen... hoppas att det inte tar för lång tid att göra allt själva bara!Kajsa- jo, den blir vit bruten mot blått ... kanske, ska provmåla först *fegis*
    Härligt, det blir ju jättefint (tjuvkikade på dina bilder)! Vi ska ju också göra mycket själva så det är väl bara att vara inställd på ett boende i kaos framöver!
  • Septemberpyret
    Ninizen skrev 2008-01-30 21:26:17 följande:
    Så många hästjejer här verkar vara i tråden. Jag har själv ridit sen jag var 6 och tävlade hoppning. Ju högre hinder, desto roligare Har dock inte ridit på många år nu, men funderar starkt på att ta upp ridningen igen. Har lite problem med mina dumma höfter som värker. Var med en kompis ute i hennes stall och red en sväng för ca 2 år sedan. Hade skitont men kanske det är en vanesak.  Hade varit riktigt kul att börja på allvar igen. Jag behöver också en hobby  eller iallafall en anledning att göra saker på egen hand.
    Det är ju verkligen jättekul att vara igång igen, jag var hopptjej när jag var yngre men nu har jag plötsligt blivit dressyrtjej! Undrar just om jag börjar bli gammal...!?
  • Septemberpyret

Nu ska jag gå och sussa, natti natti!

Svar på tråden Vita hem del 6