Inlägg från: mimmi006
|
-
-
nej, urfint!Kajsa M skrev 2007-11-18 16:28:04 följande:Är detta för juligt tycker ni?(har ju inte röda band i!)
-
go nublu!nublu skrev 2007-11-18 18:28:48 följande:VSM: Nu skiter jag i den där sabla hemtentan och laddar upp den på högskolans intranät. Är less på skiten! *blä*
-
VSM- vilken jobbar"kompis"...
-
Åk till stan istället, mycket trevligarenublu skrev 2007-11-18 18:36:31 följande:Uppladdat och klart! Hurra! Äntligen kan man ägna sig åt något vettigt typ muffla in mjuk pepparkaka och leta bra julklappasajter. Maken och jag har bestämt oss för att handla ungarnas julklappar på nätet. Vägrar trängs i affärerna i Linköping i år. Vi var på Tornby igår (Ica Maxi och Biltema) och vi drog en lättnadens suck båda två när vi gled ut på E4:an.
!
-
Nope, ingen aning... jag vill också passa på att ursäkta, hinner inte alls med här/ på bloggarna/ jobbet/ hemmet! Det är mycket nuMildaMaränger skrev 2007-11-18 18:43:01 följande:Ni får ursäkta mig lite ett tag tror jag.. jag försöker läsa och kommentera så mycket jag kan i bloggar och här i tråden men kraften räckr inte så långt... Ni ska i alla fall veta att ni gör underbara saker! PUSS på er!!Någon som vet hur det går för emmasa?
och så sitter jag här!
-
Det ska jag också göra *hemlighetsfull*. Det finns en fin ny närbutik som jag vill ha nyhetsbrev ifrån, men jag förstår inte hur jag anmäler mig...nublu skrev 2007-11-18 18:44:29 följande:Mimmi: Nä, det är lika gräsligt det nästan. Folk som trängs och ungar som tjuter...Nänä, jag sitter hemma och shoppar. Ska till stan på tisdag f ö, tänkte titta in på Handplockat och leta krokar till Oskars rum.
Kolla på Handplockats barnbutik också efter krokar, den på storgatan. -
Å nej! Hoppas att det går bra, inte roligt att bli inlagd så tidigt.MildaMaränger skrev 2007-11-18 18:49:03 följande:nej jag läste i hennes blogg att hon är på sjukhuset... hon ahr börjat öppna sig och hon är ju bara i vecka 27!
-
Testade lite jul idag, kuddar som jag fyndade förra året på rean, julgransmattan från Rusta och pynt i olivträdet från Sylt!
-
Tack alla rara!
Jag var ju bara tvungen att testa mattan, det är ett hett tips från Rusta! 99 riksdaler...
Mori- den har jag virkat, sitter och gör nummer två just nu!
Himmelbit- nej, jag vet inte! Jag köpte ett nytt kort istället för att vänta att det skulle komma ut *hihi*
malins- jag har en Nikon D40, den är jättebra, men jag behöver en extern blixt. Kvällsbilderna blir inte bra...