Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006
    Juleja skrev 2007-11-14 21:27:03 följande:
    Hehe, jag menade den här tråden, men var inne på några bloggar så det blev lite rörigt där!
    okej , jag trodde att du hade hittat nån ny superfin! Det här ÄR världens bästa tråd...
  • mimmi006

Här sitter jag och virkar... idag bli det städning och ridning. Jag kanske ska lägga ut lite på tradera och rensa ut lite. Kommer nog bilder idag på annat som jag skrivit om, har äntligen köpt nytt minneskort till kameran.

VSM- superfint!

• mimmi006
    LinaoMatilda skrev 2007-11-17 07:31:55 följande:
    God morgon Lisa och mimmi.Min snälla pappa kommer hit och hjälper mig med panelen i lilla toaletten. Sånt jobbigt som hörn och eldosor
    Spännande! Jag har inte riktigt hängt med här de senaste dagarna, vad ska ni sätta för panel?
    Anton2005 skrev 2007-11-17 07:32:04 följande:
    God morgon!Vi ska snart åka på dop i Linköping. Ska bli roligt men det blir ju en lång dag med mycket bilåkande. Vi tänkte muta Anton med en bärbar dvd och han älskar att titta på trasdockorna så det ska nog gå bralasseliten- Åh va roligt att åka till Stockholm, känns som det va länge sen jag va där nu
    Vad kul att du ska komma hit i krokarna !
    Lisa1981 skrev 2007-11-17 07:34:36 följande:
    mimmi, den brytningen finss den hos alla olika färgleverantörer eller köper du nån speciell stans??
    Det är den vanligaste, men de har ändrat brytningen från förr. Den gamla brytningen var inte lika gulaktig som den nya, så be om den "gamla" hos en bra färghandlare...
  • mimmi006
    malins79 skrev 2007-11-17 07:51:45 följande:
    God morgon!Här blir det ett besök på Second handbutiken, ska kolla in om dom har några fina växarsängar. vilket är finast, sängar som har "hela" gavlar eller ribbor på fot-och huvudgavel (som en spjälsäng)?Ikväll ska vi till några kompisar, vi ska beställa hem lite mat. Vi var på deras bröllop i augusti och då vann Marcus titlen "värsta kocken" och i pris skulle man bjuda brudparet på hämtmat en gång under hösten
    Vad kul! Hoppas att du hittar en. Jag tycker att ribbor och hela gavlar kan vara fint, men jag tycker att de ska vara enkla i utförandet. Inga kringelikrokar för mig...
Svar på tråden Vita hem del 6