• Lynn84

Vita hem del 6

gemelli skrev 2007-12-20 16:01:20 följande:
    Jaaaa absolut, nått konstigt har änt med min adressbok nu när jag kör den nya beta.familjeliv
    Är det ännu en variation på väg för FL???
    Dem bytte väl för bara nått år sen???

Tack iaf för tillträdet! :0)
  • Lynn84
    juliah skrev 2007-12-20 18:05:39 följande:
    Mia, jag måste nog inhandla den boken känner jag.Jag är hopplös, när jag slutat amma ska jag köra någon vidrig diet, fy, bara tanken...men jag måste nog för att få en kick. Jag vet ju så väl hur man ska leva sunt, men jag  godis och mat.
    Då kan jag varmt rekommendera GI-metoden! Man äter och äter och äter! Gott dessutom! Har testat ViktVäktarna och det är rena skiten i jämförelse!
    GI kan köras på flera sett. Men det som känns bäst att att man går ner så mkt i omfång även om kanske inte vågen visar så mkt var gång.

Egentligen är GI en livsstil...men jag lyckades bryta den när jag började jobba...det blev lite fel då. Men jag kommer definitivt göra ett nytt försök efter denna graviditeten.
  • Lynn84
    MiaMariah skrev 2007-12-20 19:17:21 följande:
    jepp, ny layout nu igen, precis när man vant sig tillrätta med den nuvarande..
    Vart hittar man den då?????

Är det fler här från VH som använder den?
  • Lynn84
    numberone skrev 2007-12-20 19:18:47 följande:
    MiaMariah:Ååååå va gott det ser ut, speciellt jordnötsrutorna!! *mums*Är väldigt ego för tillfället ... igen ... men så fort skolan är slut så skall jag ta tag i livet som jag älskar igen med allt vad inredning och pyssel innebär ... längtar efter att måla!! Idag har vi köpt vagn till bebis och den levereras hem om ca 3 (-4) veckor beroende på hur mycket de har att göra....
    Åh, alla redan...Vad blev det för vagn???
  • Lynn84

God morgon tjejer!

Sista dan på jobbet!!! Iaf för detta året!

Kan inte sluta förundras över att några av er redan börjar tänka på våren.
    Vi pratar ju fotrfarande jul! :0)
    Julafton har inte varit och mimmamum har redan piffat med rosa kuddar!
    *Bajja dig!!!*  

Nä...jag vårar inte in mitt hem fören i februari...även om inte julsakerna står kvar så länge. Men vem vem....då är jag ju HUSÄGARE så jag kanske inte kan låta bli.
    Precis som nån sa igår så är det så underbart vackert med tulpaner, pasteller och gnistrande frost....(lustig kombination?)

• Lynn84
    lillafruluva skrev 2007-12-21 09:18:03 följande:
    Haha, ja! Jag har haft julkänslor sen september tror jag, men de har nästan tagit slut nu, jag kanske har överdoserat
    Sånt är hopplöst! Jag är likadan....har julkänslor lååångt innan jul och när den väl kommer så är den nästan borta. Helt galet tokigt!!!
    Nej...idag blir det till att dra igång en julskiva när man kommer hem så känslan kan infinna sig igen!
  • Lynn84
    Nu ska ni få höra!!

Läste just på Aftonbladet att Italien varna för Pepparkakor!
    De är farligt med för mkt kanel som innehåller ett ämne som kan skada levern.
    Gissa vad Svenska Livsmedelverket säger...eller rätttare sagt, hur de reagerar.
    - BAKSLAG!!!! RÖR INTE VÅRA PEPPAKAKOR!!!

Så här står det i en del av artikeln:

Attacken mot den svenska pepparkakan sprids nu från Italien via EU:s system för varning om hälsofarlig mat, Rapid Alert System for Food and Feed.

Och då är det allvar.

Systemet används när ett EU-land till exempel hittat cancerframkallande mögelgift i iranska pistagenötter, dödligt kvicksilver i dansk svärdfisk eller farlig salmonella i tyskt kött.

HUJEDA MIG!!!

• Lynn84

Huhuuuu!

Någon som vill underhålla mig med nått skoj fram till 14.00????
    Jag dööööör av tristess....sitter på jobbet och väntar på att få gå hem. Hela produktionsdelen har gått ( de som jobbar i verkstan ) och halva kontoret är borta också....det är jag och några till som jag inte känner som väntar på att tiden ska gå. Eller så har de "lyckosamma" människorna jobb att göra....

• Lynn84
    juliah skrev 2007-12-21 13:38:02 följande:
    Puuuh, hemkommen från shopping. Jag gjorde en "mimma" och köpte klappar till mig självÅterkommer senare!
    Vad blev det???

Jag har också shoppat till mig själv....Monica Johanssons ljuskronor och så super fina raggisar.... 
Svar på tråden Vita hem del 6