-
Åh, avis... Att slå in julkappar är ju bara mysigt... Nä nu ska jag gå tillbaka till strykhögen!Beatrize74 skrev 2007-12-20 10:24:55 följande:Någon frågade hur långt vi kommit med pyntandet.Här har alla julklappar inhandlats, julgranen är klädd, det har pyntats och städats...vi känner i princip färdiga. Inga stora "måsten" kvar förutom att slå in julklapparna.
-
Vad fint det låter, har du ingen bild??gemelli skrev 2007-12-22 20:02:30 följande:Hihi ikväll har jag sprayat en julebock VIT Hittade en å¨rea för 5 kr så jag fyndade lite jag oxå idag
God kväll på er!! Äntligen en lugn kväll... Vi har grejat och fejat till långt in på nätterna senaste tiden, tog på oss på tok för många projekt på en gång och två bjudningar här hemma. PUST! En bjudning avklarad idag (min släkt) och i morgon kommer makens brors familj. Jättekul ska det bli, men petnoga som man är så vill man ju att allt ska vara städat och pyntat in i minsta detalj... I kväll tänker jag inte göra något, och i säng senast 23! -
Vad gott med knäck! Hoppas att ni får hem en gran snart!mimmamum skrev 2007-12-22 18:56:17 följande:Mimmi, underbar gran! Vi har inte fått in någon ännu sambon har varit borta med bilen hela dagen, känns som att vi aldrig kommer få tag på någon. Jag får njuta av era så länge!Bea, så fina skridskor, jättebra tips!Kajsa, hoppas du hinner titta i lite mysiga affärer!Nu ska jag sy kuddar och koka knäck!
-
Underbara skridskor!!Beatrize74 skrev 2007-12-22 16:18:47 följande:Det har varit en lååång dag med slöa, sjuka barn framför teven. Hela familjen har varit samlad runt bordet och jag har passat på att pyssla lite. Det här skulle mallen från min blogg användas till. De är i naturlig storlek (förstår om det inte framkommer av bilden. Jahapp...så vad ska man pyssla med nu tro?
Hoppas ni alla sjuklingar blir friska snart!!
Fluffiga moln: Krya på er ni med!! -
Jag verkar vara ensam här...
Knyttis, är du där??
-
Jättefin gran, Pärla!Pärla1 skrev 2007-12-22 11:39:58 följande:Hinner inte hänga med i tråden nu, men jag har lite nytt i bloggen, våran julgran.
-
knyttis skrev 2007-12-22 21:27:29 följande:Ja jag är här, hur mår du?
Jo tack bra! Skönt att inte städa eller måla under en kväll! Kanske ska gå och smygnorpa lite på julgodiset snart
Hur mår du då?
Värsta Supermamman skrev 2007-12-22 21:29:13 följande:Hej Girls!Hur står det till?Mimmi har visat en underbar gran men vad mer har hänt? *örker int läs ikapp*Åh där var du också! Nu känner jag mig inte så ensam längre!
Jag har bara skummat, men Fluffiga moln och Bea är sjuka. Men Bea har ändå gjort underbara skridskor! Mimmamum längtar efter en gran och ska koka knäck. Julia tror jag har shoppat en massa... Malins har nog städat huset idag!
-
Jo och Gemelli har sprayat en julbock vit!
-
MMM vad gott! Här doftar det revbensspjäll (recept ur lantliv). Fast det är inte jag som lagar utan makenknyttis skrev 2007-12-22 21:36:27 följande:VSM - Hej på dig! De är rätt så lungt här inne hos oss i tråden idag, av förståeliga skjäl Jag slappar i soffan med mamma, hon har just griljerat färdigt skinkan! Doftar!
.
-
God morgon! Idag är julstöket äntligen avslutat, vi firar det med att gå på julbord! Vi ska till ett Värdshus där en scen ur Madicken spelades in (den då Alva dansar med sotar´n
). Det är jättemysigt där. När vi kommer hem inväntar vi makens bror med familj. Vill önska alla här en GOD JUL, vi ses efter juldagarna!